خدمتگزاران وقف باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشند

حجت الاسلام مهدیان گفت: این نعمت بزرگ و ویژه ای را که خدا به همه ما در اوقاف عنایت کرده را باید قدر بدانیم و خدمتگزاری در این کسوت و جایگاه برای دین، شریعت و اسلام و اعتقادات خودمان موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام حسین مهدیان امروز (دوشنبه ۱۰ مهر) غبارروبی و عطرافشانی آستان مبارک امامزاده عبدالله (ع) و گلزار شهدای گرگان با تبریک هفته وحدت و آغاز هفته وقف، گفت: امروز شمع و گل و پروانه در این مکان مقدس جمع شده اند که شهدا شمع و گل هستند و ما همچون پروانه هایی هستیم که خدمتگزاران به امامزادگان، شهدا و موقوفاتی هستیم که مربوط به ائمه (ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: این نعمت بزرگ و ویژه ای را که خدا به همه ما عنایت کرده است را باید قدر بدانیم و خدمتگزاری در این کسوت و جایگاه برای دین، شریعت و اسلام و اعتقادات خودمان موثر است.

وی ادامه داد: خداوند روح همه درگذشتگان به ویژه واقفین عزیزی که با گذشتن مال و دارایی خودشان فضا را برای آینده جامعه خواستند بهتر ببینند، را شاد کند.

حجت الاسلام مهدیان با اشاره به تجلیل و قدردانی از همه اصحاب وقف در این هفته، گفت: به برکت این ایام از خدا می خواهیم که ما را در این مسیر ثابت قدم قرار دهد و با زدودن غبار از ضریح مطهر این امامزاده، غبار و گناه از روح و جان برداشته شود.

کد خبر 1726765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha