همزمان با ولادت پیامبر اکرم (ص)؛ اختتامیه برنامه‌های تابستانی همراه با اطعام محمدی

مدیر کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا ارومیه گفت: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و اختتامیه برنامه‌های تابستانی در کانون جوانان نینوا جشنی همراه با اطعام محمدی) برگزار می‌گردد.

یوسف راد، مدیر کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و اختتامیه برنامه‌های تابستانی در کانون جوانان نینوا جشنی همراه با اطعام محمدی) برگزار می‌گردد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا ارومیه افزود: این کانون در کلیه مراسمات ملی مذهبی برنامه داشته که برگزاری نمازهای یومیه بصورت جماعت همراه با جز خوانی قرآن و سخنرانی با پذیرایی صورت میگیرد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا ارومیه با بیان اینکه ۷۰ نفر عضو کانون بوده، گفت: تمام اعضا در فعالیت ها بصورت بسیجی حضور مستمر داشته و پیشنهاد انواع کلاس‌های آموزشی، ورزشی،  هنری، و اردو را خود اعضای مسجد می دهند.

راد از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانه و اوقات فراغت در کانون جوانان نینوا خبر داد و گفت: ثبت نام کلاس های اوقات فراغت از ابتدای تیرماه آغاز شده و علاقه مندان می توانند برای حضور در این دوره ها به مسجد علی شهید مراجعه کنند.

وی افزود: کلاس های تابستانه و اوقات فراغت این کانون در رشته های دینی‌ و فرهنگی شامل کلاس های درسی، ورزشی، و فرهنگی شامل دروس ریاضی،  عربی،  زبان انگلیسی، کلاس های ورزشی شامل فوتبال، والیبال، جودو و دفاع شخصی، تفریحی مثل اردو،  بازدید علمی، سینما، استخر،  کلاس های کمک های اولیه و علمی کاربردی توسط کانون فرهنگی و هنری علی شهید برگزار شد.

راد ادامه داد: همچنین کلاس های  حفظ‌ و روان‌ خوانی قرآن کریم، سیره‌ اهل ‌بیت (ع) و شهدا، کتاب‌خوانی، مباحث ‌اعتقادی و احکام نیز برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا بیان کرد: ویژه برنامه های اوقات فراغت تابستانی با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و همچنین غنی سازی اوقات فراغت آن ها در ایام تابستان اجرا شدند.

کد خبر 1726820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha