برنامه‌های متنوعی به مناسبت عید غدیر خم در خرمشهر برگزار کردیم / به دنبال جذب بیشتر بچه‌های مسجدی و کادرسازی هستیم

خنافره، گفت: کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب خرمشهر در ایام عید سعید غدیر خم برنامه‌های متنوع و خوبی را برگزار کرد.

«جواد خنافره» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب (ع) خرمشهر در ایام عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: در این ایام با همکاری پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام علی (ع) و همچنین کمیته امداد توانستیم جشن باشکوهی را برگزار کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب (ع) خرمشهر، افزود: همچنین به مناسبت عید سعید غدیر خم نیز حدود یک هزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم نذری با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد غذا ۴۰۰ پرس در جشن عید غدیر و یک هزار پرس دیگر در میان نیازمندان سطح شهر خرمشهر توزیع گردید.

خنافره، به برگزاری مسابقه در ایام عید سعید غدیر خم اشاره کرد و ابراز داشت: به مناسبت این ایام فرخنده و مبارک پس از برگزاری مسابقه ویژه عید غدیر ۳۰ هدیه به برندگان اهدا شد، ضمن اینکه از ۶ مربی کلاس‌های آموزشی کانون مسجد با هدایای نقدی تقدیر بعمل آمد.

وی از برپایی ایستگاه صلواتی در مقابل مسجد امام علی (ع) خرمشهر خبر داد و گفت: توزیع شربت و شیرینی، اجرای نمایش خیابانی، مولودی خوانی عربی و فارسی، سخنرانی مذهبی و همچنین نورافشانی از برنامه‌های جشن عید غدیر خم بود که به صورت مطلوب برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب (ع) خرمشهر، بیان کرد: جا دارد از مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اروند برای اعتماد و حمایت‌هایشان و همچنین پای کار آوردن مسئولین شهر و انعکاس توانمندی‌های این کانون در جهت شکوفاهی هرچه بیشتر و بهتر تقدیر و تشکر کنم.

وی خاطر نشان کرد: این کانون دارای توانمندی‌های فراوانی است و فقط نیاز به حمایت مسئولین داریم تا بتوانیم نسبت به جذب و کادرسازی بچه های مسجدی اقدام کنیم و فعالیت‌های بیشتری را انجام دهیم.

خنافره به دیگر برنامه‌های این کانون نیز اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه ما در ایام اربعین نیز با تلاش بچه های مسجدی و راه اندازی موکب فرهنگی در مرز بین المللی شلمچه توانستیم خدمات فرهنگی هنری و رفاهی مناسبی را به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه دهیم.

کد خبر 1726822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha