جشن مهر سینمای ایران مصداق عدالت فرهنگی و زمینه ساز رشد هنرمندان استانها است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: جشن مهر سینمای ایران مصداق عدالت فرهنگی و زمینه ساز رشد هنرمندان استانها می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ۵۰ نفر از فعالان عرصه سینما کهگیلویه وبوراحمد همزمان با سراسر کشور در دومین جشن سینمای مهر ایران در رشته‌های مختلف کارگردانی، تدوین، بازیگری، صدابرداری، پیشکسوت، مدیران سینما و موسسه فیلم سازی در آئین تجلیل از منتخبان سینمایی استان در سالن سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد تجلیل شدند.


مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد دوشنبه شب در این آئین، گفت: این برنامه دومین رویداد سینمایی استان در یک هفته اخیر است.

«امین درخشان» برگزاری دومین جشن مهر سینمای ایران در سراسر کشور را از مهم ترین توفیقات سازمان سینمایی کشور در دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: برگزاری این برنامه علاوه بر تکریم سینماگران مصداق عینی تحقق عدالت در حوزه سینما در سطح استان ها است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار این جشن در سطح استان‌ها برگزار شده و این در راستای عدالت فرهنگی است که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روی آن تأکید می‌شود.

درخشان اظهار کرد:  قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی که از فرزندان این استان است زمینه ساز برگزاری این مراسم بوده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:بدون شک جشن مهر سینمای ایران فرصت مغتنمی است تا ظرفیت‌های مغفول استان‌ها به نحو احسن شناسایی شده و مورد توجه و تقدیر قرار گیرند.

گفتنی است، دومین جشن سینمای مهر ایران (با شعار اخلاق آگاهی و امید) به همت سازمان امور سینمایی و سمعی بصری و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

کد خبر 1726845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha