یکصد کانون فرهنگی و هنری اصفهان به مرحله نیمه نهایی فهما راه یافتند

سرپرست ستاد فهما استان اصفهان گفت: حدود یکصد کانون فرهنگی و هنری استان اصفهان به مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره رویداد فهما راه یافتند.

«محمد تقی محمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به اینکه چهارمین رویداد فهما از سال ۱۴۰۱ آغاز و تا خردادماه امسال برای ارسال مستندات فرصت داشت، گفت: ارزیابی اولیه در ستادهای استانی انجام شد که یکصد کانون فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

سرپرست ستاد فهما استان اصفهان افزود: کانون های راه یافته به مرحله نیمه نهایی در یکی از ۱۲ رواق به صورت تخصصی فعالیت می کرده اند که توانسته اند امتیاز بیشتر و کار با کیفیت ارائه دهند.

وی ادامه داد:‌ در این دوره از رویداد فهما کانون های مساجد در یکی از رواق ها به صورت تخصصی فعالیت کرده و این مراکز تخصص محور شده اند.

محمدیان خاطرنشان کرد: کانون های راه یافته به مرحله نیمه نهایی باید گزارش و مستندات تکمیلی خود را برای ارزیابی نهایی حداکثر تا پایان این هفته در سامانه بچه های مسجد بارگزاری کنند تا داوران پس از بررسی همه مراکز، کانون های فرهنگی و هنری برتر را مثل ادوار گذشته اعلام نمایند.

وی به معیارهای ارزیابی نهایی اشاره کرد و اذعان داشت: مسجد محوری، توجه به ظرفیت های هنری، خودکفایی، نوآوری و فعالیت های رسانه ای از جمله شاخص های مرحله آخر بررسی کانون های فرهنگی و هنری در رویداد فهما است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان اضافه کرد: نحوه حمایت و تجلیل از کانون های برتر دوره چهارم رویداد فهما از طریق سامانه بچه های مسجد و خبرگزاری شبستان اعلام می شود.

وی به طرح کانون نشاط در تابستان امسال نیز اشاره کرد و اظهارداشت: مستندات کانون ها باید حداکثر تا پایان روز سه شنبه ۱۱ مهرماه بر روی سامانه بچه های مسجد بارگزاری شود.

محمدیان در خصوص فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: شرکت در رویداد فهما به صورت داوطلبانه بوده و هیچ اجباری برای کانون های مساجد پیش بینی نشده اما فرصت خوبی برای رقابت سازنده و شبکه سازی و اجرای فعالیت های تخصصی کانون ها است.

کد خبر 1726905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha