حضور بیش از ۵ هزار دهه هشتادی در جشن بزرگ «نوجوان پلاس» در مشهد

جشن بزرگ نوجوان پلاس ویژه دانش آموزان دهه هشتادی با حضور بیش‌از ۵ هزار نوجوان مشهدی امروز ۱۰ مهر ماه در سالن بهشتی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهدی جعفری، مسئول سازمان بسیج دانش آموزان خراسان رضوی در حاشیه جشن بزرگ نوجوان پلاس ویژه دانش آموزان دهه هشتادی که امروز ۱۰ مهر ماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در این مراسم باشکوه پذیرای بیش از ۵ هزار دانش آموز دهه هشتادی هستیم. مسلما دهه هشتادی‌ها آینده سازان کشور ما هستند.

وی با اشاره به استقبال نوجوانان از جشن بزرگ نوجوان پلاس ادامه داد: دانش آموزان ما در این جشن دور هم جمع شدند؛ این آینده سازان ایران به نوعی نمایندگان گام دوم انقلاب با الگو گرفتن از دفاع مقدس هستند.

 جعفری افزود: با الگو گیری از شهدا و کسانیکه که جان خود را در راه کشور دادند این دانش آموزان در این جشن شرکت کردند تا با تمام وجودشان گام دوم انقلاب را محکم‌تر بردارند و ما را به آن غله‌هایی که مقام معظم رهبری وعده دادند هممین دانش آموزان دست یابند.

گفتنی است، دراین جشن که با اجرای حامد سلطانی و با حضور مینا مهرنوش داور برنامه تلویزیونی میدون برگزار شد، از دانش آموزان مقام آور ورزشی و خانوده های محترم شهدا تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/

کد خبر 1726911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha