حوزه انتخابیه «بیرجند، درمیان و خوسف» پیشرو در ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در بحث ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی بر بقیه حوزه ها پیشی گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، موسی سلیمی با اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: تعداد افرادی که در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود در سامانه انتخابات اقدام نموده اند، ۱۹ نفر می باشد.

وی تصریح کرد: تعداد افراد ثبت نام شده در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۱۱ نفر، در حوزه قاینات و زیرکوه هفت نفر و در حوزه نهبندان و سربیشه هفت نفر می باشند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی گفت: تا پایان ساعت ۱۸ روز یکشنبه و طی چهار روز، تعداد ۴۴ نفر در چهار حوزه انتخابیه استان برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

سلیمی اظهار داشت: روز اول ۸ نفر، روز دوم ۳ نفر، روز سوم ۱۵ نفر و روز چهارم ۱۸ نفر از متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ثبت نام خود را قطعی کرده اند.  

وی با بیان اینکه از مجموع افراد ثبت نام کرده ۳۹ نفر آقا و ۵  نفر خانم می باشند، درخصوص وضعیت مدرک تحصیلی این افراد، گفت: از این تعداد ۶ نفر با مدرک دکترا، ۳۵ نفر با مدرک فوق لیسانس و ۲ نفر با مدرک تحصیلی لیسانس و یک  نفر با مدرک حوزوی، نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کرده اند.

کد خبر 1726997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha