کنگره آیت الله کوهستانی فرصتی برای شناساندن این فقیه و عارف به آحاد معرفت جوی جامعه است

شالویی گفت: کنگره آیت الله کوهستانی فرصتی است که ضمن شناساندن این فقیه و عارف، از مقام رفیع تجلیل و آحاد معرفت جوی جامعه و نسل جوان با مبانی و بنیان فکری لین هادیان سخت گوش بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محمود شالویی- رئیس انجمن آثار و مفاخر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور، پیام محمدمهدی اسماعیلی- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کنگره ملی آیت الله کوهستانی (ره) را قرائت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

تاریخ فقه و عرفان، بسیار فرهنگ دیده و تاریخ علویان و اثرگذاری آنان بر کسی پوشیده نیست. گوهرتابنده آیت الله کوهستانی از جمله شایستگان است که با گذشت سالیان از رحلت، تشنگان معرفت را سیراب می کند. گرامیداشت شخصیت معنوی آن بزرگوار، وظیفه ای سترگ است که با ساده زیستی، مسوولیت هدایت عامه را با مردم داری پیوند داد تا آرام آرام در دل مردم بهشهر و مازندران و ایران‌، محترم و عزیز گردید. این کنگره آیت الله کوهستانی فرصتی است که ضمن شناساندن این فقیه و عارف، از مقام رفیع تجلیل و آحاد معرفت جوی جامعه و نسل جوان با مبانی و بنیان فکری لین هادیان سخت گوش بیشتر آشنا شوند. اینجانب با ابراز خرسندی از مساعی همکاران در استان مازندران، برگزار کنندگان و شرکت کنندگان برای تکریم آیت الله کوهستانی بواسطه دلبستگی به مقام عالمان عامل و تعلق خاطر به این خطه عالم‌پرور سپاسگزاری کرده و از خداوند مزید توفیق عزیزان را خواهان و خواستارم.

کد خبر 1727014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha