افتتاح ۴۴پروژه شهری در منطقه چهار مشهد

شهردار مشهد گفت: امروز ۴۴ پروژه زیرساختی به بهره‌برداری می‌رسد که برجسته‌ترین آن پروژه مجموعه ورزشی شهید قربانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد مقدس، در مراسم افتتاح ۴۴ پروژه شهری در منطقه چهار اظهار کرد: هدف مدیریت شهری ایجاد حال خوب در مردم است، ابتدای هفته سه روز میزبان ۱۰۰ فعال رسانه زن از سراسر دنیا بودیم، امروز ۴۴ پروژه زیرساختی به بهره‌برداری می‌رسد که برجسته‌ترین آن پروژه مجموعه ورزشی شهید قربانی است که همزمان با سالگرد شهادت ایشان در سال ۶۶ افتتاح می‌شود.

وی افزود: این مجموعه از اواخر ۹۵ کلنگ زنی شده بود که با نگاه شورای ششم و همت شهرداری منطقه چهار بالاخره به بهره‌برداری رسید.

شهردار مشهد تصریح کرد: همچنین سالن ورزشی شهربانو در خیابان میثم، سه زمین ورزشی چمن روباز برای جوانان، پارک اقاقیا و... به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: نگاه شورا در اتمام پروژه‌های کاربردی ویژه است، فردا یک ایستگاه آتش‌نشانی و هفته آینده پروژه‌های منطقه ۱۱ با سر پروژه پارک کشاورز به بهره‌برداری می‌رسند.

قلندر با اشاره به پروژه های ویژه شهرداری مشهد برای بانوان ادامه داد: پارک مدرن بانوان وکیل‌آباد با وسعت ۷ هکتار نیز هفته آینده بهره‌برداری می‌شود.

وی عنوان کرد: خادمان مردم در شهرداری و شورا اسم رمزشان همان سخن رهبری است که فرمودند: «کار برای مردم» و تلاش می کنیم که خدمت گزار خوبی برای مردم باشیم.

بهره‌برداری از ۴۴ پروژه، دلیلی برای یک لبخند 

محسن نعیمی‌مقدم، شهردار منطقه۴ نیز در این مراسم گفت:۴۴پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و فضای سبز با شتابی بیش از پیش به سرانجام رساندیم تا دلیلی برای یک لبخند شهروندان باشیم.

وی افزود: با هدف حرکت به سوی آبادانی ۲۰ پروژه عمرانی اجرا شد، جهت حل معضل چندین ساله آب‌گرفتگی در معابر ۵ نقطه اساسی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال ساماندهی شد.

نعیمی مقدم با بیان اینکه ساخت ۶۵هزار مترمربع پیاده‌رو و مرمت ۱۵هزار مترمربع جوی و جدول معابر منطقه نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی است تصریح کرد: ۳۰هزار مترمربع از خیابان‌های منطقه که به دلیل تعارضات معطل آسفالت مانده بود، اجرایی شد.

وی گفت:۱۰ پروژه فرهنگی تعریف و اجرا شد. زیباسازی و مرمت نمای چهار مسجد، ایجاد پاتوق‌های فرهنگی به مساحت ۱۴۸۰ مترمربع در بوستان شکوفه با هدف ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی، نقاشی‌های دیواری به مساحت ۳۰هزار مترمربع، پلاک‌گذاری و نصب تابلوهای سطح معابر و بهره برداری از بزرگترین آبنمای نوشتاری مشهد در بوستان ارم انجام شده است.

شهردارمنطقه ۴ افزود: پروژه‌های ورزشی نیز علاوه بر مجموعه آبی شهید قربانی که در زمینی به مساحت ۳هزار مترمربع احداث شده ۲هزار مترمربع چمن مصنوعی بوستان های ارم، بسیج و بهشت اجرا شد، احداث و تعمیر سالن‌های ورزشی سرپوشیده را نیز داشتیم. 

وی یادآور شد: در بخش فضای سبز احداث بوستان ۱.۷ هکتاری اقاقیا در برنامه اجرایی قرار گرفت. ایمن‌سازی و تامین روشنایی بوستان‌های سطح منطقه از جمله بوستان ارم، بوستان بسیج و بوستان بهشت با موفقیت اجرا شد، مناسب‌سازی ۵۳۳مترمربع از بوستان‌ها برای توانیابان انجام شد.

پایان پیام/

کد خبر 1727021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha