برپایی نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی «هل اتی» در کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برپایی نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی «هل اتی» در این شهر خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: آثار برگزیده پنجمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی» با تکیه بر آیات نورانی قرآن، نهج‌البلاغه و مفاهیم انقلاب از منظر قرآن در گالری مایا به نمایش گذاشته شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این سازمان در راستای تعالی و اشاعه هنر خوشنویسی و آشنایی مردم با این هنر و همچنین انتقال مفاهیم دینی و مذهبی، همزمان با اختتامیه پنجمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی» به دبیری احمد خوش‌حساب که با همکاری انجمن خوشنویسان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شد، اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرد.

فرجی ادامه داد: در این نمایشگاه از میان ۱۰۲ اثر هنری ارسالی از ۱۹ استان کشور به این رویداد، ۵٠ اثر برگزیده با رای داوران به نمایش گذاشته شده است.

برپایی نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی «هل اتی» در کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این نمایشگاه از ۱۱ تا ۱۷ مهر ماه در گالری مایا واقع در خیابان دکتر غزنوی، نبش فروردین ششم از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای بازدید کنندگان است.

گفتنی است نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی «هل اتی» در کاشان در آستانه برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد با حضور مدیران و مسئولین شهری و هنرمندان در این گالری افتتاح شد.

کد خبر 1727067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha