موکب داران آورزمان ملایر تجلیل شدند

همزمان با ایام ولادت پیامبر خوبیها، حضرت محمد (ص) مراسم تجلیل از موکب داران روستای آورزمان ملایر در مسجد حضرت اباالفضل(ع) برگزار شد

 به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر همزمان با ایام ولادت پیامبر خوبیها، مراسم تجلیل از موکب داران روستای آورزمان ملایر در مسجد حضرت اباالفضل(ع) این روستا برگزار شد.

موکب داران آورزمان ملایر تجلیل شدند

در این مراسم که با حضور موکب داران،   مردم روستا و جمعی از مسئولان شهرستان و ستاد مردمی اربعین ملایر برگزار شد حجت الاسلام خداداد زارعی ضمن تبریک  هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر اکرم(ص)  گفت: خداوند در قرآن کریم پیامبر گرامی اسلام را به عنوان اسوه و الگویی نیکو معرفی کرده و از مسلمانان می‌خواهد و وظیفه همه مسلمانان پیروی از سیره و روش ایشان است.

موکب داران آورزمان ملایر تجلیل شدند

 روحانی و مبلغ روستای آورزمان ملایر با به   حسن خلق و اخلاق حسنه پیامبر خوبیها اشاره کرد و گفت: جامعه امروز و دنیای امروز نیازمند خلق  حسنه است. و پیامبر اکرم که به عنوان الگوی کامل و حسنه است  باید به جامعه معرفی شود.

وی تصریح کرد: در این راستا باید خلق و خوی حسنه  پیامبر بیشتر توسط روحانیون  و مبلغین برای مردم تببین شده و قطعا اگر کسی بخواهد به تکامل معنوی برسد باید در مسیر و راه روشن  پیامبر اکرم قدم بردارد.

حجت الاسلام زارعی در ادامه با اشاره به فعالیت موکب امام زاه عبد الله و سعید آورزمان تصریح کرد: موکب روستای آورزمان ملایر چند سالی است که در راستای خدمات رسانی به زائران حضرت اباعبدالله حسین (ع) برپا می‌شود، و امسال نیز از دوم  تا ۱۷ شهریور ماه  با همکاری خادمان به زائران حسینی خدمات دهی داشته است.

موکب داران آورزمان ملایر تجلیل شدند

وی با بیان اینکه در این راستا امسال ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شد گفت: همچنین برخی از این هزینها برای برنامه های زیر ساختی مانند خرید تجهیزات سرمایشی و موکت و... بوده است.

مبلغ و روحانی روستای آورزمان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان ملایر یکی از مسیرهای پر تردد زائرین اربعین است گفت: هزینه‌های این موکب از نذورات مردمی و کمک‌های خیرین و مردمی بود.

موکب داران آورزمان ملایر تجلیل شدند

وی با اشاره به این روستا مردمی متدین و ولایی دارد افزود: علاوه بر این برنامه های مختلفی در مناسبت‌های ملی و مذهبی با حضور گسترده مردم در سطح مساجد روستا برگزار می شود.

در این مراسم بعد از اجرای برنامه های متنوع و جشن  از ۳۵ نفر از خادمان موکب این روستا تجلیل شد.

کد خبر 1727102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha