پیشگیری از وقوع جرم نیازمند فرهنگ سازی است

حجت الاسلام سید احمد حسینی با بیان این که پیشگیری از وقوع جرم نیازمند فرهنگ سازی است، تصریح کرد: با فرهنگ سازی می توان زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و ورودی پرونده ها به دادگستری را فراهم کرد و در این راستا باید از ظرفیت کارشناسان قوه قضاییه بهره برد

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام سید احمد حسینی در نشست مشاوران رییس کل دادگستری استان کرمان با اصحاب رسانه جنوب کرمان، گفت: مقام معظم رهبری در در ۸ شهریورماه ۴ تذکر به دولت دادند و فرمودند؛ زبان دولت در بیان آنچه انجام شده، زبان گویایی نیست در ذهن مردم منعکس نشده است، کار اطلاع رسانی در دولت ضعیف است آن کار اساسی برای اطلاع رسانی انجام نمی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه کردند، آنچه در کارکردهای دولت وجود دارد که مردم را خوشحال می کند به مردم منعکس کنید.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند برای هر اقدام و فعالیتی پیوست فرهنگی در نظر گرفته شود، عنوان کرد: ایشان در این نشست بر پیوست تبلیغی نیز تاکید دارند.

حجت الاسلام حسینی جشنواره رسانه و عدالت را یک حرکت تبلیغی دانست و عنوان کرد: می طلبد مجموعه قضایی ماهانه یک نشست خبری با رویکرد بیان اقدامات امید آفرین قوه قضاییه را با حضور اصحاب رسانه برگزار کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: در کاهش آسیب های اجتماعی در کنار مجموعه قضایی استان خواهیم بود همان طور که سال گذشته جشنواره تئاتر خیابانی جنوب کرمان را برگزار کردیم.

وی یکی از رسالت های این اداره کل را فعالیت در عرصه کاهش آسیب های اجتماعی قلمداد کرد و افزود: همه ما باید در کنار هم برای تحقق این مهم حرکت کنیم تا شاهد خلوت شدن راهروهای دادگستری شویم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم نیازمند فرهنگ سازی است، تصریح کرد: با فرهنگ سازی می توان زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و ورودی پرونده ها به دادگستری را فراهم کرد و در این راستا باید از ظرفیت کارشناسان قوه قضاییه بهره برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خبرنگاران را سربازان خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن دانست و تاکید کرد: اهالی رسانه در بدترین و سخت ترین شرایط همواره همراه تمام دستگاه ها هستند.

کد خبر 1727103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha