افتتاح ۱۰ باب زائرسرا در آستان مقدس بی بی زینب خاتون(س) سربیشه

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه گفت: به مناسبت هفته وقف، ۱۰ باب زائرسرا با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در آستانه مقدس بی بی زینب خاتون(س) شهرستان سربیشه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن عطایی امروز (۱۳ مهر) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار داشت: در یک سال گذشته ۶ وقت جدید در شهرستان سربیشه ثبت شده است.

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه با اشاره به هفته وقف گفت: طی این هفته برنامه های مختلفی از جمله دیدار با خانواده شهدا، نواختن زنگ وقف و زنگ انشاء در مدراس و برگزاری میز خدمت و ایستگاه همه واقف باشیم در سربیشه اجرا می شود.

وی ادامه داد: همایش یاوران وقف به مناسبت این هفته در آستانه مبارکه امامزاده بی بی زینب خاتون (س) به منظور تجلیل از خیرین برگزار خواهد شد.

عطایی با اشاره به افتتاح ۱۰ باب زائرسرا در آستانه مبارکه امامزاده بی بی زینب خاتون (س) گفت: این زائرسراها با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و زیربنای ۴۰۰ متر مربع احداث شده است که در اختیار زائران قرار می گیرد.

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه در ادامه بیان کرد: منابع احداث این زائرسراها از طریق کمک های مردمی و منابع مالی داخلی آستانه مبارکه تامین شده است.

وی در پایان گفت: طی هفته وقف بحث برگزاری جلسات تبلیغ و پرسش و پاسخ در مساجد سطح شهرستان با موضوع وقف نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1727128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha