آسیب های اجتماعی در استان زنجان اولویت بندی شود

افشارچی بر ضرورت اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی در استان تاکید کرد و گفت: در بحث آسیب‌های اجتماعی باید به موضوع محرومیت زدایی نیز توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان امروز در کارگروه سلامت، بانوان و خانواده استانداری زنجان  بر ضرورت اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی در استان تاکید کرد و گفت: در بحث آسیب‌های اجتماعی باید به موضوع محرومیت زدایی نیز توجه شود.

وی با تاکید بر حل مشکل محرومیت کوی فلسطین در زنجان تاکید کرد و گفت: در این جلسه به برخی مشکلات بانوان در مساجد اشاره شد که لازم است در ساخت مساجد از همان ابتدا حداقل ملاک‌ها مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان به حجم زیاد متولی فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: متاسفانه تمرکزی روی هیچ کاری وجود ندارد و نمی‌دانیم در این ساختارهای فرهنگی چه کاری باید انجام دهیم.

افشارچی با یادآوری اینکه انگیزه مهمترین مقوله در اجرای یک کار فرهنگی است، تصریح کرد: برخی از کارها نیاز به بودجه ندارد و بسیار راحت حل می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن های اول ماه ربیع در زنجان، گفت: در قالب این جشن ها فضای شور و نشاط در استان حاکم شد و لازم است تا از متولیان این برنامه ها قدردانی کرد.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به کسب یک مدال طلا و پنج مدال نقره در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: از ورزشکارانی که در این ایام دل مردم استان را شاد کردند قدرددانی می‌کنم.

کد خبر 1727135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha