بقاع متبرکه تیران و کرون سالانه میزبان یک میلیون زائر است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تیران و کرون گفت: بقاع متبرکه این شهرستان سالانه میزبان یک میلیون زائر و مجاور است که بیشرین آمار مربوط به تعطیلات و ایام خاص سال می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «حامد جعفرزاده»  با اعلام گزارشی حین بازدید حجت الاسلام غلامرضا عادل از آستان مقدس امامزاده احمدرضا(ع) شهرستان تیران و کرون اظهارداشت: بقاع متبرکه در این منطقه به لحاظ فرصت های گردشگری طبیعی جایگاه خاص داشته و میزبان مسافران و زائران هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تیران و کرون افزود: آستان مقدس امامزادگان تیران و کرون در ایام تعطیل و خاص سال میزبان مسافران زیادی است که تعداد آنان در طول سال به یک میلیون نفر می رسد.

وی با بیان اینکه گردشگری فرهنگی و مذهبی در این شهرستان به واسطه همین مراکز و مساجد تاریخی رونق گرفته، خاطرنشان کرد: زائران علاوه بر زیارت و معنویت از هوای پاک و جاذبه های طبیعی نیز استفاده می کنند.

جعفرزاده ادامه داد: برنامه های فرهنگی در روزهای شلوغ رونق بیشتری دارد و مبلغان و تیم فرهنگی بقاع متبرکه برنامه های متعددی را برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه توسعه عمرانی این مراکز در دتسور کار است، خاطرنشان کرد: در هر امامزاده پروژه های مهم خدماتی در حال اجراست که زائران از نتایج آن بهره مند می شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تیران و کرون اضافه کرد: امسال در مجموع پنج امامزاده این منطقه 40 میلیارد ریال هزینه شده که تامین اعتبار آن به واسطه کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی است.

وی اضافه کرد: زیباسازی و رفع مشکلات محیطی بقاع متبرکه برای خدمت رسانی بهتر و کیفیت بخشی خدمات در حال انجام بوده اما نیازمند حمایت مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه می باشد.

کد خبر 1727136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha