بهره مندی از ظرفیت های مختلف برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه حجاب و عفاف از جمله مسائل مهمی است که در این حوزه نیازمند توجه و برنامه ریزی است، گفت: بهره مندی از ظرفیت های مختلف برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز(۱۳ مهر)، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهارداشت: گسترش فرهنگ در حوزه های عمومی از جمله حجاب و عفاف مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های موجود برای رشد و گسترش فرهنگ عمومی استفاده شود، افزود: در این راستا بایدها و نبایدهای دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف از جمله مسائل مهمی است که در این حوزه نیازمند توجه و برنامه ریزی است و باید همواره در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: از ظرفیت های داخل و خارج استان برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف استفاده شود و از نظرات و ایده های کارشناسان و افراد توانمند و موثر بهره مند شد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد پارک بانوان در شهرستان ها برای آسایش این قشر در دستور کار قرار گیرد، گفت: باید با اقدامات فرهنگی با مسأله حجاب و عفاف برخورد شود و فرد دارای اعتقادات ضعیف را با مسائل فرهنگی مرتبط قانع کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی اختصاص اعتبارات و کمک دستگاه های اجرایی در حوزه حجاب و عفاف را ضروری خواند و اظهار کرد: برای مقابله با آسیب ها در این حوزه  باید از معرفت افزایی عمومی و خصوصی استفاده شود.

کد خبر 1727165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha