امروز قوی ترین ابزار عبور ملت ایران از چالش‌های اقتصادی انفاق است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز قوی ترین ابزار عبور  ملت ایران از همه چالش های اقتصادی انفاق می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار حسین سلامی امروز پنج شنبه ۱۳ مهر ماه در رزمایش توزیع ۲۰۳۱۳ سری جهیزیه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی ره و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل مجتمع آیه ها، بیان کرد: در این سالها که توفیق کمک به محرومین را داشته ایم با تمام وجود درک کردم و ایمان و اعتقاد دارم که همه این امدادها، ایثارها و انفاق ها و تجلی همه این معانی بلند الهی نشات گرفته از روح بزرگ که جلوه گاه احساس، عاطفه، ایمان، شوق و تروبج روح حیات در جامعه ما یعنی رهبر معظم انقلاب هستند.


سردار سلامی افزود: ما به تجربه دریافته ایم علاوه بر اینکه عمیقا معتقد هستیم اما تجربه میدان در دهه های سخت گذشته به ما یک واقعیت و حقیقت را نشان داده که همه دردها ، سختی ها، مشکلات، چالش ها، بحران، جنگ و گرفتاریها به مدد ترکیب الهی ایمان، انفاق، ایثار، بذل مال و جان تحت ضابطه، هدایت و درخشش نور ولی فقیه نایب امام زمان‌ پشت سر گذاشته و بر همه آنها فائق شدیم.


وی گفت: قامت رفیع این ملت در هیچ حادثه سهمگینی خم نشده است، ما به هیچ کس باج نداده ایم و در مقابل هیچ سختی زانو نزده ایم و در شراره های سهمگینی که دشمنان برافروخته بودند ملت از اسلام، استقلال، کرامت انسانها و همه هویت خود دفاع کرد و پیروز شد.


فرمانده کل سپاه با اشاره به عنصر ایثار به عنوان عنصر قدرتمند در ملت ایران، گفت: مردم ما در سختی ها دیگران را بر خود ترجیح می دهند و حتی اگر نیاز دارند اما انفاق می کنند و اینها در محاسبات دشمنان نیست و در واقع سنجش جامعه ما با معیارهای مادی اشتباه بزرگی است که دشمن به کرات در محاسبات خود انجام داده و به همین دلیل شکست خورده است.


وی افزود: ملت ما از آنچه خود دوست دارند بدون هیچ منتی انفاق می کنند، در جستجوی اجر نیستند ولی خداوند به آنها چندین برابر نعمت خود را عطا می کند.


سردار سلامی بیان کرد: دشمنان ما وقتی در جنگ و جدال با ملت ایران به نتیجه نرسبدند تهاجم به زندگی و حیات اقتصادی و معیشت و در نتیجه آن عزت و کرامت ایران را نشانه گرفتند و تصور کردند که اگر این کشور را در محاصره و تحریم قرار دهند ملت ایران دچار فلج معیشتی و تسلیم خواست دشمنان می شود و این نتیجه خطای محاسباتی دشمن بوده که بزرگترین عامل شکست های دشمنان بوده است.


وی با بیان اینکه دشمن با این خطای محاسباتی نتوانست بر این ملت چیره شود چون این ملت با عنصر ایمان، گذشت و از جان گذشتن همراه هستند، گفت: سختیها وجود دارد و واقعیت است و این نه فقط برای ملت ایران بلکه این سختی برای دشمنان ما بیش از این وجود دارد اما ما به سرچشمه وحی متصل هستیم و در منطق قرآن ما به خدا امیدواریم اما آنها نیستند.


فرمانده کل سپاه افزود: آنها می خواستند ما را بشکنند اما روح بلند مردمی که انفاق در راه خدا را سیره خود قرار دادند و با قلبهای خود به میدان آمدند، دشمن را شکست داد، دشمن میدان جدیدی را با  ورود به دنیای عاطفه و احساس مردم باز کرد، این راه هم با همین هجوم مردم به سمت خیرات شکست خورد و امروز قوی ترین ابزار عبور این‌ ملت از همه چالش های اقتصادی انفاق می باشد.


وی با بیان اینکه ما همه مشکلات خود را با حضور مردم حل کردیم، گفت: مردم در کرونا و همه صحنه ها حضور داشتتد و تا وقتی گِرد ولی خدا می چرخند و بر اساس ارزش های اسلام عمل کنند هیچ کسی نمی تواند به ترکیب اسلام هجوم بیاورد.


سردار سلامی بیان کرد: اتفاقات سال گذشته به ما نشان داد که دشمن برای ملت ایران ناامنی، بی ثباتی، فقر، جهل و گریز از دین و از بین رفتن وحدت و محو هویت را می خواهد و امسال این آرامش محصول آگاهی است.


وی با بیان اینکه سپاه دست مردمان را می گیرد و در صحنه های سخت فدایی مردم است، گفت: این منطق قرآن و منشور حرکت‌ ماست که گرد و غبار محرومیت را از چهره مردم خود بزداییم و این کار مشترک کمیته امداد، سپاه و بسیج جلوه کوچک آن امروز در اهدای ۲۰۳۱۳ سری جهیزیه خو  را نشان داد و این نقطه کوچک از نقشه بزرگ است و این ادامه دارد.


وی در پایان از کمیته امداد، خیرین و افراد گمنام که میدان اصلی دست آنها است، تشکر و قدردانی نمود.

کد خبر 1727169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha