سپاه و کمیته امداد دو بال برای نیل به اهداف نظام جمهوری اسلامی هستند/توزیع ۲۷هزار سری جهیزیه در خراسان رضوی توسط سپاه

معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: سپاه و کمیته امداد دو بال برای نیل به اهداف نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار سید ضیاء الدین حزنی امروز پنج شنبه ۱۳ مهر ماه در رزمایش توزیع ۲۰۳۱۳ سری جهیزیه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی ره و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل مجتمع آیه ها بیان کرد: این اولین باری نیست که در استان خراسان رضوی جهیزیه توزیع می شود،  توسط همه رده های سپاه تا به امروز ۲۷ هزار جهیزیه در استان خراسان رضوی توزیع شده است.


معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: امروز ۲۰۳۱۳ جهیزیه، ۱۲ هزار توسط سپاه و ۸۰۰۰ توسط کمیته امداد بین همه واجدین شرایط توزیع می شود و از این ۲۰۳۱۳ سری جهیزیه ۱۰۷۴ سری جهیزیه متعلق به نوعروسان خراسان رضوی است؛ همچنین قرارگاه ثامن برای سربازان مستقر در مرز حدود ۷۰ سری جهیزیه توسط خیرین تهیه و امروز اهدا خواهد شد.


وی با بیان اینکه این برنامه در سراسر کشور اجرا می شود، افزود: در تابستان با همکاری کمیته امداد ۳۵۰۰ کولر گازی برای خانواده های خوزستانی، هرمزگانی و بوشهری توسط پایگاه‌های مقاومت ما اهدا و نصب شد.


سردار حزنی با اشاره به بحث زکات به عنوان یک واجب، تصریح کرد:  در مورد زکات کنار کمیته امداد و آماده همکاری در این خصوص هستیم.


وی با بیان اینکه سپاه و کمیته امداد دو بال برای نیل به اهداف نظام جمهوری اسلامی هستند، در ادامه از همه کسانی که به فکر محرومین هستند و از جمله نیروی زمینی و دریایی و قدس و بسیج و هوافضای سپاه و کمیته امداد و خیرین تشکر و قدردانی نمود.

کد خبر 1727170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha