تامین‌ جهیزیه برای محرومین توفیق و افتخار بزرگی برای کمیته امداد و سپاه است

رییس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی ره گفت: همکاری کمیته امداد و سپاه پاسداران در تامین جهیزیه برای محرومین توفیق و افتخار بزرگی می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام محسن کازرونی امروز پنج شنبه 13 مهر ماه در رزمایش توزیع ۲۰۳۱۳ سری جهیزیه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی ره و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل مجتمع آیه ها سخن خود را با روایتی از امام هشتم آغاز کرد و گفت: شیخ صدوق از حضرت نقل می کند: در برآوردن و انجام دادن حوائج اهل ایمان حریص باشید و بدانید بعد از انجام واجبات هیچ عملی محبوب تر از این کار نخواهد بود.


رییس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی ره گفت: حرص اگر دنیایی باشد مانند عنکبوت ناپاک خواهد بود اما اگر متعلق حرص کار خیر باشد، بسیار ارزشمند می باشد.


وی با اشاره به همکاری و تعاون سپاه با کمیته امداد، گفت: در ثلث سال ۲۰ هزار سری جهیزیه و امروز نیز ۲۰ هزار سری و ۳۱۳ سری جهیزیه مزین به نام یاران امام زمان عج توزیع می شود و این افتخار بزرگی برای کمیته امداد، سپاه و بسیج است.


حجت الاسلام کازرونی با بیان اینکه کار خیر موجب دفع بلا و قرب به خداوند می شود، افزود: هر کار خیری که انسان در این دنیا انجام دهد خداوند به بهترین نحو به او باز خواهد گرداند و بلاهای زیادی را از وی دفع خواهد کرد.

کد خبر 1727175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha