تمدن غربی امروز همان جاهلیت مدرن است

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور روحانیت گفت: جاهلیت مدرن در اوج پیشرفت و تکنولوژی است و تمدن غربی امروز همان جاهلیت مدرن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جشن میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمدمصطفی (ص) و رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور استاندار، معاون سیاسی و امنیتی، معاون هماهنگی امور اقتصادی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و جمعی از مدیران کل و کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با سخنرانی مشاور استاندار و مولودی خوانی مداح اهل بیت سید علی نصیبی در محوطه استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» در این آئین، گفت: حضرت محمد(ص) و امام مهدی(عج) خاتم الانبیاء و خاتم‌الاوصیاء هستند و هر دو بزرگوار برای از بین بردن جهالت و نادانی برانگیخته شدند.

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور روحانیون افزود: در دوران جاهلیت پیش از ظهور اسلام مردم بت پرست بودند و دختران را زنده به گور می‌کردند اما در جاهلیت مدرن انسان‌ها از علم و تکنولوزژی برای کشتن و نابودی سایر افراد استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در جاهلیت پیش از اسلام جنگ هم وجود داشت و تعدادی کشته می‌شدند اما در جاهلیت مدرن مردم به وسیله بمب‌هایی که ساخته دانش بشر است به خاک و خون کشیده می‌شوند.

حجت الاسلام خاضع یادآور شد: جاهلیت مدرن در اوج پیشرفت و تکنولوژی است و تمدن غربی امروز همان جاهلیت مدرن است تمدنی که به دنبال رواج ابتذال اخلاقی و بی بندباری است.

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور روحانیون یادآور شد: در جاهلیت پیش از اسلام دختران زنده به گور می‌شدند اما در جاهلیت مدرن سقط جنین رخ می‌دهد.

وی گفت: پیامبر(ص) فرمودند که در میان دو جاهلیت برانگیخته شدم که جاهلیت دوم سنگین‌تر از جاهلیت اول است که با ظهور خاتم الاوصیاء (عج) این جاهلیت مدرن از بین خواهد رفت.

کد خبر 1727191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha