تجلیل از سینماگران جنوب کرمان  در جشن مهر سینمای ایران

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: هنرمندان برگزیده جنوب کرمان در دومین دوره جشن مهر سینمای ایران مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به نقل روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حجت الاسلام سید احمد حسینی، گفت: هنرمندان برگزیده استان‌های کشور در دومین دوره جشن مهر سینمای ایران پنجشنبه شب با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و نفت در تالار اجتماعات ایوان شمس مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: این در حالی بود که نام دو هنرمند جیرفتی از جنوب کرمان در جمع آنها دیده می شد.

وی با اشاره به اینکه در این آیین از رضا ایرانمنش ستاره سینمای دفاع مقدس کشور به عنوان هنرمند ایثارگر تجلیل شد، ابراز کرد: علیرضا فرخی یکی دیگر از هنرمندان نام آشنای جنوب کرمان به عنوان فیلمساز برگزیده معرفی و لوح تندیس مهر سینمای ایران به وی اهدا و مورد تجلیل قرار گرفت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که جشن ملی سینما کمک می‌کند تا استعدادهای جدیدی را به سینمای ایران معرفی شود، خاطرنشان کرد: جنوب کرمان ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه های فرهنگی و هنری دارد که در کشور سرآمد هستند.

گفتنی است: در آیین اختتامیه جشن مهر سینمای ایران وزیر نفت، وزیر فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی، جمعی از مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعدادی از هنرمندان و بازیگران از جمله اکبر عبدی، هوشنگ توکلی، حشمت‌الله آرمیده، بهروز شعیبی، اتابک نادری، بهرام ابراهیمی و جمعی مسئولان اعم از استاندار تهران و ۳۱ برگزیده استان‌های کشور حضور داشتند.

کد خبر 1727278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha