مردم حامی نیروی انتظامی درایجاد امنیت وآرامش هستند

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: مردم تا زمانی که پلیس در پی امنیت و آرامش جامعه باشد، از آنان حمایت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید ابوالحسن مهدوی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان به بزرگداشت هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهارداشت: ملت ایران حامی نظامیان و دستگاه های امنیتی هستند و تا زمانی که پلیس در پی امنیت و آرامش جامعه باشد، از آنان حمایت خواهند کرد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به شهادت عوامل نیروی انتظامی افزود: باید قوانین منسجم در برخورد با افراد شرور و جنایتکاران وجود داشته باشد تا اینکه آنان برای رسیدن به اهداف خود جان عوامل انتظامی را هدف قرار ندهند.

وی همچنین بر ضرورت تصویب قوانین قاطع و بازدارنده برای مبارزه با مفاسد و افراد شرور و سود تاکید کرد.

آیت الله مهدوی به ارسال مصوبه لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: تصویب شورای نگهبان باید پیشگیری شود تا برای اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه اجرای قوانین و توصیه های مربوط به عفاف و حجاب باید اقناع انجام شود، تصریح کرد: آموزش افراد و بیان واقعیت های عفاف و حجاب در وزارت آموزش و پرورش باید صورت بگیرد و نسل جدید با واقعیت ها بیشتر آشنا شوند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: دشمن به دنبال انحراف فکری و تاثیر بر روی دختران جوان ایرانی برای دوری از حجاب بوده و دراین شرایط باید کار تبلیغی و اغنا عمومی صورت بگیرد چرا که دین اسلام نیز بر بیان عقلانی موضوعات تاکید دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در مقاطع مختلف زمانی با ایجاد بسترهای تفرقه انگیز اهدافش را دنبال می کند و در شرایط فعلی موضوعات مرتبط با عفاف و حجاب را در دستور کار قرار داده و اخیر نیز زمین خوردن دختر جوان در مترو را مطرح کرده در حالی که هیچ یک از خبرهای آنان حقیقت ندارد.

آیت الله مهدوی به جلسه رهبر معظم انقلاب با مسئولان کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: توجه و اجرای منویات رهبر انقلاب برای سعادت و پیشرفت جامعه اسلامی نیاز است تا در سایه وحدت دشمن را شکست دهیم.

وی تفرقه بین کشورهای اسلامی و گرایش به دولت های ظالم را آسیب جدی برای جهان اسلام برشمرد و اظهارداشت: دشمن امروزه در مقایسه با صدر اسلام به صورت جدی برای دین هراسی کار می کند که آتش زدن قرآن نمونه ای از آن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دولت های ظالم و استکباری می دانند که اگر جوامع دنیا به دنبال دین بروند آنگاه واقعیت ها مشخص و آنان قادر به یکه تازی نخواهند بود.

وی به بیداری اسلامی در کشورهای آفریقایی اشاره کرد و گفت: آنان به شناخت واقعی رسیده اند و دولت آمریکا و اسرائیل منزوی شده اند.

آیت الله مهدوی به سفر رئیس جمهور به استان اصفهان اشاره کرد و گفت: احیا زاینده رود و رفع دغدغه های مربوط به آب این استان باید به صورت جدی پیگیری شود.

کد خبر 1727289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha