وجود امام عصر(عج) مایه برکت و سعادت برای مردم است

حجت‌الاسلام فاطمی با تاکید بر اینکه وجود امام عصر(عج) مایه برکت و سعادت برای مردم است، گفت: مشکلات و سختی ها به دعای ایشان از جامعه برطرف می شود و هر کس بیشتر قلب نازنین این امام همام را خشنود کند، از وجود ایشان بیشتر بهره مند می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «سید ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه ۱۴ مهر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره نابودی رژیم صهیونسیتی، گفت: این وعده قرآن است که خدا یاریگر مسلمانان و آزادی خواهان خواهد بود و نابودی اسرائیل نیز حتمی است.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه فلسطینیان اکنون بیدار شده و با قدرت نظامی در مقابل اسرائیل می جنگند، افزود: روزی خواهد رسید که آرزوی دیرینه امت اسلامی که رهایی قدس شریف است محقق شود.

وی با اشاره به لزوم برگزاری مراسمات ترحیم اموات در مساجد و حسینیه‌ها، اظهار کرد: متأسفانه شاهد برخی از مراسمات نوظهور برای خاکسپاری و ترحیم اموات هستیم و برخی ها تصویر زن متوفی را بر سنگ قبر او حک می کنند که زیبنده جامعه اسلامی نیست.

حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه حضور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در میان مردم قطعی و روشن است و روایات بسیاری بر شاهد بودن ایشان بر اعمال و رفتار ما دلالت دارد، تصریح کرد: هرچند برخی از غیرمسلمانان این امر را حل نشده می دانند اما برای مسلمانان به قطعیت رسیده است.

امام جمعه موقت شهرکرد با تاکید بر اینکه وجود امام عصر(عج) مایه برکت و سعادت برای مردم است، خاطرنشان کرد: مشکلات و سختی ها به دعای ایشان از جامعه برطرف می شود و هر کس بیشتر قلب نازنین این امام همام را خشنود کند، از وجود ایشان بیشتر بهره مند می شود.

کد خبر 1727292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha