نیروی انتظامی مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: نیروی انتظامی که اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود دارد، امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری شبستان-آران و بیدگل؛ جت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: نعمتی بالاتر از امنیت در کشور در همه حوزه های فکری، روانی، نظامی نیست و این امنیت و نعمت محصول تلاش نیروی انتظامی است که با دامنه کار فراوان در کف میدان حاضر است.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: نیروی انتظامی که اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود دارد، امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: نیروی انتظامی با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا کرده است .

امام جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از خطبه ها با گرامیداشت ایام ولادت پیامبر اسلام(ص) گفت:  شخصیت والای پیامبر اکرم(ص) بزرگترین نقطه اشتراک مسلمانان است و زبان از بیان عظمت و جایگاه خاتم الانبیا قاصر است.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: جبهه گیری دشمنان در برابر اسلام بخاطر موضع گیری درست اسلام در برابر ظالمین است، لذا باید مواضع اسلام برای نوجوانان بازگو شود و یکی از مواضع اسلام، استکبارستیزی است.

امام جمعه آران و بیدگل با انتقاد از جو رسانه ای برای حضور اتباع گفت: در زمینه حضور اتباع نباید افراط و تفریط داشته باشیم و به همه چیز نباید به شکل سیاه نمایی و منفی نگاه کنیم.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: اگر به قضیه از نگاه اسلامی و انسان دوستانه نگاه کنیم، این افراد در کشوری بوده اند که ظلم بر آن ها روا داشته شده است. ایران و افغانستان دشمن مشترک داشته و دارد، لذا دست به دامن ما شده اند و افتخار بزرگی است که سال ها میزبان مردم مسلمان افغان شده ایم.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: مردم افغانستان در جبهه های مختلف مبارزه با استکبار تلاش کرده اند و نباید بگذاریم وحدت دو ملت خدشه دار شود و باید با وحدت زمینه و بستر تمدن سازی که با ظهور امام زمان (عج) محقق می شود را فراهم کنیم.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: البته دولت باید سیاست گذاری و اشراف کامل در این حوزه داشته باشد و برخورد با اتباع بدون مجوز و افراد با دیدگاه های انحرافی را قاطعانه به پیش ببرد.

امام جمعه آران و بیدگل همچنین با گرامیداشت روز روستا گفت: روستاهای ما در همه حوزه ها ذخایر غنی کشور هستند، لذا باید آموزش و ارائه تسهیلات ویژه روستائیان در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

کد خبر 1727298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha