دولت برای از بین بردن موانع و کار کردن اراده دارد

حجت‌الاسلام فلاح به اقدامات و فعالیت‌های دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: نارسایی‌هایی قطعا وجود دارد اما اراده از بین بردن موانع و کار کردن در این دولت مشهود است که امیدواریم با همدلی و وحدت مشکلات کشور حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود تالش ضمن دعوت همه شرکت کنندگان به  تقوای الهی، میلاد باسعادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) را که سپری شد را  تبریک گفت و افزود: پیامبر اکرم(ص) انسان‌ها را از جهالت نجات داد و به انسان‌ها ارزش و امنیت بخشید و موجب ارتقای بشریت در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شد و وحدت بین همه مسلمانان را به وجود آورد .

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به نقشه‌های دشمنان اسلام و هزینه‌های زیادی که برای متوقف کردن چرخ رو به جلوی نظام اسلامی انجام می‌دهند اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین وظیفه همه است.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های دولت سیزدهم، تصریح‌کرد: نارسایی‌هایی قطعا وجود دارد اما اراده از بین بردن موانع و کار کردن در این دولت مشهود است که امیدواریم با همدلی و وحدت مشکلات کشور حل شود.

حجت‌الاسلام فلاح به سرنوشت کشورهای همسایه و دخالت بیگانگان در امور داخلی و لشکر کشی استعمارگران به خاک این کشورها اشاره و اظهارکرد: بیگانگان با دخالت در امور سایر کشورها آرامش و آسایش مردم این کشورها را از بین برده و برهم‌ زده‌اند.

وی با اشاره به جلوگیری از نفوذ دشمنان به خاک و سرنوشت مردم ایران اسلامی، گفت: این مملکت حاصل خون هزاران شهید است و همه ما باید مطالبه‌گر باشیم و در انتخاب نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی دقت بیشتری کنیم.

حجت‌الاسلام فلاح با گرامیداشت هفته وقف، خاطرنشان‌کرد: وقف همانند خورشید درخشانی است که نور آن هرگز خاموش نمی‌شود و صدقه جاری است جاری که تا ابد برای انسان‌ها می‌ماند.

کد خبر 1727302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha