صلح و سازش بین مردم در کلانتری ها انجام می شود

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: صلح و سازش بین مردم در کلانتری ها توسط مراکز مشاوره و عوامل پلیس پیشگیری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار سرتیپ «حمید علینقیان پور» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اقدامات پلیس در استان اصفهان اظهارداشت: مراکز مشاوره در کلانتری ها سهم خوبی در ارائه خدمات مشاوره و صلح و سازش دارند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در شش ماهه امسال 45 هزار مشاوره و صلح و سازش 30 هزار پرونده انجام شده، افزود: : صلح و سازش بین مردم در کلانتری ها توسط مراکز مشاوره و عوامل پلیس پیشگیری انجام می شود.

وی به ماموریت های پلیس 110 اشاره کرد و اذعان داشت: در شش ماهه نخست امسال 2 میلیون و 300 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 این استان برقرار شده که بیش از 900 مورد آن به ماموریت پلیسی و تشکیل پرونده منجر شده و مابقی راهنمایی و مشاوره بوده است.

سردار علینقیان پور یادآورشد: بر اساس نظر سنجی از کسانی که با این مرکز تماس گرفته اند، رضایتمندی 97 درصدی از عملکرد پلیس به ثبت رسید.

وی تمرکز تمامی تماس ها در اتاق فرمان مرکز استان را اقدامی برای انسجام عملکرد پلیس و رصد اقدامات نیروها اعلام کرد و گفت: در مرکز تماس فوریت های پلیسی 110 تمامی ارتباطات تلفنی ثبت می شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به همکاری و تعاملات نیروی انتظامی در تامین امنیت، خاطرنشان کرد: دیگر دستگاه ها نیز برای این موضوع همکاری می کنند و تداوم آن منجر به کاهش حوادث و جرائم می شود.

وی ادامه داد: همه افراد نسبت به امنیت مسئول هستند و با اقدام به موقع و شناخت شرایط می توانند مانع خسارت و صدمه به خود و دیگران بشوند.

سردار علینقیان پور گفت: در هفته نیروی انتظامی همایش و نشست های تخصصی پلیس و مردم برگزار و زمینه سازی تعاملات اجتماعی بیش از گذشته فراهم می شود.

کد خبر 1727320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha