دولت با تمام قدرت از ماموریت‌های نیروی انتظامی دفاع و پشتیبانی می کند

قناعت با تأکید بر اینکه ماموریت‌های فراجا باید به مردم منعکس شود، گفت: دولت با تمام قدرت و امکاناتی که در اختیار دارد از ماموریت‌های نیروی انتظامی دفاع و پشتیبانی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز (15 مهر) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است که اگر ما ستون‌های استوار کشور را در چند شاخه‌ تقسیم کنیم نیروی انتظامی یکی از شاخه‌های اصلی و تاثیرگذار و نقش‌آفرین آن است و این نیز مرهون مردمی بودن آن است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی از متن و جنس مردم است، گفت: با تعامل و همکاری همه جانبه‌ای که با مجموعه‌های مختلف در دولت و مردم عزیز ما ایجاد می‌کند شاهد نتیجه مطلوب  و فضای مناسب در جامعه اسلامی خواهیم بود.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین دستورات مقام معظم رهبری رونق تولید است که نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان تاثیرگذار در برقراری امنیت نقش مهمی در این عرصه دارد که باعث تحرک اقتصادی و افزایش اشتغال خواهد شد.

قناعت افزود: براساس پایش و ارزیابی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، خراسان جنوبی در شاخص ملی امنیت سرمایه‌گذاری، رتبه دوم را در بین استان‌های کشور دارد که این نشان‌دهنده نقش و امنیت نیروی انتظامی استان است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: پرسنل نیروی انتظامی با عزم و ایمان راسخ و تسلط بر علوم جدید به ویژه فضای مجازی توانستند امنیت این عرصه خطیر را هم فراهم کنند و ضمن آموزش‌های لازم به مردم، خطرات این عرصه را گوشزد کنند.

وی با بیان اینکه سلامت فکری و عمل و اخلاقی که در بین کادر و سربازان و جان برکفان نیروی انتظامی است شرایط را فراهم نموده که شاهد امنیت راونی مناسب در جامعه هستیم، عنوان کرد: این عامل سبب شده است که ما شاهد پشتیبانی مردم عزیزمان باشیم و اقشار مختلف مردم را در تأمین نظم و امنیت جامعه مشارکت دهند.

قناعت خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی یک یار مهربان و البته مقتدر مردم عزیز کشورمان است که باعث شده مشارکت‌های اجتماعی مردم روز به روز افزایش و رونق پیدا کند و نگاه مثبت مردم را جلب کند.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه اقتدار و امنیت، سلامت درونی، نگاه جهادی و انقلابی، حضور به‌هنگام و سریع و عطوفت و کمک به مردم و به‌ویژه قانون‌گرایی را عواملی دانست که موجب ارائه تصویر مثبت از نیروی انتظامی در بین مردم شده است، افزود: از نگاه مقام معظم رهبری بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش‌هاست، عزت و عزمت امروز ما بخاطر شهادت جوانان و فرزندان این مرز و بوم به‌ویژه نیروی انتظامی است.

وی تأکید کرد: هیچ کجا به اندازه فراجا در امر مبارزه با اشرار و مواد مخدر، ناهنجاری‌های اجتماعی، سرقت و سایر جرایم تلاش نشده است.

قناعت با بیان اینکه دولت با تمام قدرت و امکاناتی که در اختیار دارد از ماموریت‌های نیروی انتظامی دفاع و پشتیبانی خواهد کرد، گفت: البته لازم است که مسئولان هم سختی و ظرافت‌های کار فراجا را دریابند. نیروی انتظامی در خط مقدم و حلقه واسط بین دولت و حاکمیت و مردم است.

استاندار بیان کرد: به فضل الهی نیروی انتظامی ما در چارچوب تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فعالیت‌های خود را تنظیم کرده است و مثل سایر نیروهای مسلح کشور تحت فرماندهی کل قوا و نائب امام زمان (عج) است و این افتخاری برای نیروهای مسلح و نیروی انتظامی است.

وی با تأکید بر اینکه همه ما به فراجا افتخار می‌کنیم، عنوان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است که مقداری از ماموریت‌ها و فعالیت‌های فراوان و چشمگیر فراجا از نقطه صفر مرزی تا اقصی نقاط کشور به مردم منعکس شود.

قناعت در ادامه با بیان اینکه ما شاهد حضور نرم و مقتدر نیروی انتظامی در کشور هستیم، گفت: اغتشاشات سال گذشته را با سعه صدر و حوصله و تدبیر و از جانفشانی نیروی انتظامی توانستیم پشت سر بگذاریم و جای دارد از شهدای عزیزمان به ویژه نیروی انتظامی یاد کنیم.

کد خبر 1727338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha