انتشار تصاویر و فیلم‌های ویدیویی از توقیف خودروی زرهی صهیونیست‌ها توسط فلسطینیان

با آغاز عملیات گسترده گروه‌های مقاومت فلسطینی علیه اسرائیل، تصاویر و ویدیوهایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد، شهروندان و گروه‌های فلسطینی یک خودروی زرهی اسرائیل را توقیف کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، فعالان فلسطینی در نوار غزه امروز شنبه (۱۵ مهر ماه)  تصاویر و کلیپ‌های ویدیویی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند که نشان می دهد شهروندان واعضای گروه های فلسطینی، خودروهای اسرائیلی را توقیف کرده‌اند.


برخی از عکس‌ها و کلیپ‌های ویدیویی نشان می‌دهد که خودروهای اسرائیلی به سمت محله‌های مسکونی فلسطینی رانده می‌ شوند.


خبرنگار آناتولی گزارش داد: یکی از خودروهای اسرائیلی به  میدان الخلفاء  در اردوگاه جبالیا، شمال نوار غزه» رسید.


حسن اصلح، روزنامه‌نگار و فعال فلسطینی نیز با انتشار کلیپی که یک تانک اسرائیلی در پشت آن آتش می‌گیرد، گفت: «همه افراد داخل آن توسط عناصر القسام ربوده شده‌اند».


این درحالی است که تاکنون هیچ تاییدی از سوی گردان های عزالدین قسام، شاخه حماس، مبنی بر توقیف خودروهای اسرائیلی یا ربودن سربازان وجود ندارد . همچنین هیچ اظهارنظری از طرف اسرائیلی صورت نگرفته است.


محمد الضیف، فرمانده کل گردان های القسام روز شنبه اعلام کرد: «عملیات طوفان الاقصی» با هدف حمله به اماکن، فرودگاه ها و استحکامات نظامی دشمن صهیونیستی آغاز شد.


وی در سخنانی ضبط شده، گفت: در ۲۰ دقیقه اول عملیات، ۵۰۰۰ موشک و گلوله به سمت اسرائیل شلیک شد.


وی تصریح کرد: این عملیات با توجه به ادامه جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین و انکار قوانین بین‌المللی و حمایت آمریکا و غرب و سکوت بین‌المللی انجام می‌شود.


ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: در ساعت گذشته موشک‌هایی از نوار غزه به سمت اسرائیل شلیک شد و از عموم مردم جنوب و مرکز این کشور می‌خواهیم در نزدیکی مناطق حفاظت‌شده بمانند و دستورات فرماندهی داخلی را رعایت کنند.  


وی افزود: سازمان حماس عملیات مضاعفی را آغاز کرد که شامل شلیک گلوله های موشکی و نفوذ تروریست ها به خاک اسرائیل بود.


ارتش رژیم صهیونیستی به حماس هشدار داده و گفتند که بهای سنگینی خواهد پرداخت.


وی خاطرنشان کرد: مردم موظف به اطاعت از دستورات جبهه داخلی و ماندن در داخل مناطق استحکامی و ساکنان پاکت غزه در منازل خود هستند.


سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: در حال حاضر تبادل آتش بین نیروهای نفوذی و سربازان ارتش اسرائیل در جریان است و سرویس‌های امنیتی از مردم شهر سدروت خواسته‌اند در خانه‌های خود در نزدیکی اتاق‌های مستحکم بمانند.


کلیپ‌های ویدیویی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که افراد مسلح به یک مرکز جمعیتی اسرائیل نفوذ می‌کنند.


شبکه تلویزیونی اسرائیل از مرگ یک زن ۷۰ ساله اسرائیلی خبر داد.


آژیرهای هشدار در شهرهای اسرائیل در مرکز و جنوب اسرائیل به صدا درآمد و در بسیاری از شهرها پناهگاه ها باز شد.


به گزارش خبرنگار آناتولی، گروه های فلسطینی همچنان به شلیک موشک به سمت شهرها و شهرک های اسرائیلی ادامه می دهند که از سحرگاه روز شنبه آغاز شده است.

کد خبر 1727370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha