35 اسیر صهیونیستی و دهها کشته دستاورد عملیات «طوفان الاقصی»

خبرنگار المیادین از کشته شدن رئیس شورای منطقه شهرک صهیونیستی «شاعر هنیغیف» و اسارت 35 سرباز صهیونیستی و صدها کشته و زخمی از نیروهای این رژیم در جریان عملیت «طوفان الاقصی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خبرنگار المیادین در فلسطین اشغالی گزارش داد: نیروهای مقاومت موفق شدند پس از اعلام آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تعدادی از سربازان رژیم صهیونیستی را بروبایند.

در همین حال، یدیعوت آحارونت اسرائیلی نیز گزارش داد: دهها فرد مسلح به شهرک‌های صهیونیستی در غلاف نوار غزه نفوذ کردند، به همین دلیل شهرک نشینان درحالتی از ترس و نگرانی به سرمی‌برند.

این پایگاه خبری صهیونیستی گزارش داد: اشغالگران صبح سختی را گذراندند و در غلاف غزه گروگان گیری شده و شماری نیز زخمی شدند.

یدیعوت آحارونت گزارش داد: «اوفر لیفنشتاین» رئیس شورای منطقه ای در شهرک صهیونیستی «شاعر هنیغیف» در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین کشته شدند.

خبرنگار شبکه عبری زبان «12» اعلام کرد: ساکنان این شهرک‌ها می پرسند ارتش کجا هستند؟ نیروهای امنیتی کجاهستند؟ چرا تاالان نرسیدند؟ آنها از فاجعه بزرگتری که امکان وقوع آن است، می ترسند. تعدادی از ساکنان شهرک سدیروت نیز زخمی شدند.

یدیعوت آحارونت نیز گزارش داد: در خیابان‌های شهرک‌های صهیونیستی اجساد نیروهای صهیوینستی دیده می شود.

جنگنده های اشغالگران به همین دلیل یک پایگاه مقاومت در غرب رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار داده است.

بیمارستان سوروکا در بئر السبع اعلام کرد: 80 درصد از زخمی‌ها یعنی 140  نفر ازساکنان شهرک‌های صهیونیستی در غلاف غزه به این بیمارستان رسیدند که وضعیت برخی از آنها بسیار وخیم است.

کد خبر 1727388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha