نیروی انتظامی در برقراری نظم، آرامش و امنیت نقش سازنده دارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی نقش سازنده ای در برقراری نظم، آرامش، امنیت و مبارزه با جرایم ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید علی احمدزاده» روز شنبه در مراسم رژه صبحگاهی نیروی انتطامی با تبریک هفته فراجا، گفت: اعضای شورای تامین استان در جهت برقراری امنیت پایدار در استان وظایف حساس و سنگینی برعهده دارند و زحمات زیادی می شوند.


استاندار با بیان اینکه، نقش موثر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش جامعه قابل تقدیر است افزود: نیروی انتظامی مجاهدانه به صورت میدانی پای کار بوده و هیچ کاری نیست که برای پیشبرد آن حضور نداشته باشند.


وی با بیان اینکه، مردم از نیروی انتظامی اعتماد و اطمینان کامل دارند و قدردان زحمات آنها هستند، افزود: نیروی انتظامی در همه زمینه ها به فکر رفاه، امنیت و سلامت مردم هستند.


استاندار عنوان کرد: نیروی انتظامی در پیشگیری و مبارزه با جرایم در جامعه و برای جلوگیری و کاهش حوادث رانندگی در تمام مسیرها نقش سازنده ای ایفا می کند.


احمدزاده بیان کرد: نیروهای انتظامی ایجاد کننده نظم و امنیت در همه سطوح مختلف در مناطق شهری و مرزها هستند.


احمدزاده ادامه داد: نیروی انتظامی سال جاری برای ایجاد آرامش و آسایش مردم شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کردند که سه تن از این شهدا فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.


استاندار به اقدامات سازنده نیروی انتظامی در فتننه های سال گذشته اشاره و عنوان کرد: ملت ایران در آشوبی که دشمن طراحی کرده بود رشادت و اقتدار نیروی انتظامی را به عینه مشاهده کردند آنها از جان خود گذشتند اما صحنه را به آشوبگران و ضد انقلاب نسپردند.


احمدزاده خاطرنشان کرد در این حادثه تعدادی از فرزندان ایران اسلامی در فراجا برای اینکه خدشه به آرامش مردم وارد نشوند به شهادت رسیدند که قدردان همه زحمات و تلاش های آنها هستیم.

کد خبر 1727429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha