نظام تربیتی اخلاقی پیامبر الگوی تربیتی نسل جدید باشد

حجت الاسلام والمسلمین جباری گفت: پیامبر گرامی اسلام نظام تربیتی والایی پیاده کرد که اکنون دین اسلام بزرگترین و نمونه بارز تربیت انسانی است و باید این امر الگوی جامعه ما و الگوی مردم و همه مسوولان در تربیت نسل جدید باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری- امام‌جمعه بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: زمان جاهلیت، زمان فتنه و فتنه گری بود و قانونی وجود نداشت و اکنون بیش از ۱۴۰۰ سال از هجرت نبی مکرم اسلام می گذرد و نقطه مبهمی از زندگی این‌پیامبر وجود ندارد و در همان دوران، پیامبر، محمد امین در بین مردم بود.

وی افزود: پیامبر مبعوث به رسالت و خاتم انبیا شد و تحولی ایجاد کرد و نظام تربیتی والایی پیاده کرد که اکنون دین اسلام بزرگترین و نمونه بارز تربیت انسانی است و باید این امر الگوی جامعه ما و الگوی مردم و همه مسوولان در تربیت تسل جدید باشد.

 امام جمعه بهشهر یادآور شد: منافقان دروغگو و فاسق هستند و از نظر خداوند در سوره توبه، منافقان از معروف نهی میکنند، انفاق ندارند و بی حجابی و اعتیاد و بی بندوباری را گسترش می دهند، خدا را فراموش می کنند و بندگی شیطان‌می کنند و خداوند هم ذلت به آنان داده و فراموششان می کند.

وی افزود: اگر امروز سخن از آتش زدن پرچم، جریان فتنه، اغتشاش، بی بندوباری و کشف حجاب است، کار منافقان و به دستور آمریکا و اسرائیل است.

حجت الاسلام والمسلمین جباری با بیان اینکه همایش بزرگ و ملی بزرگداشت آیت الله کوهستانی با قوت در بهشهر برگزار شد که تجلیل از مقام عالم بود و عالم اهل ورع و پارسایی است، خاطرنشان کرد: سراسر زندگی این عالم، خداشناسی سلام الگوبرداری از اهل بیت بود و در همایش بزرگترین شعار، پارسای کوهستان بودن آیت الله کوهستانی عنوان شد.

وی افزود: اهل تقوا بودن، نسبت به دنیا بی رمق و بی رغبت بودن و در معادباوری به یقین رسیدن از شاخصه ها و ویژگی های عالم است.

کد خبر 1727439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha