نقشه‌های دشمن با آگاهی و بصیرت مردم نقش بر آب شد

حجت الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه امسال نقشه‌های دشمن به برکت آگاهی و بصیرت مردم نقش بر آب شد، گفت: امیدواریم خداوند در این شرایط آخرالزمانی به تعبیر رهبری ما را سربازان جهاد تبیین قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی امروز (15 مهر) در همایش شکرانه خدمت و آیین تجلیل از خادمان و فعالان غدیر، محرم، اربعین و صفر ۱۴۰۲ اظهار کرد: روحیه عشق به اهل بیت (ع) و خدمت به مردم بسیار کارساز است همانطور که رهبر معظم انقلاب از محرم امسال تقدیر کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از همه دستگاه‌هایی که در غدیر، محرم و صفر و اربعین پای کار بودند قدردانی کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمنان تلاش کردند محرم امسال را بی‌رونق کنند؛ اما نقطه مقابل خواست آنان اتفاق افتاد.

وی با اشاره به فعالیت خادمان و فعالان مذهبی استان در ۶ ماه نخست امسال بیان کرد: برنامه جاماندگان اربعین در ۱۲۶ نقطه شهری و ۱۳۵ نقطه روستایی برگزار شد و ۱۶۰ موکب نیز در این زمینه فعالیت داشتند.

حجت الاسلام سالاری مکی به اعزام ۴۵ کاروان پیاده و ۱۳۸ هیات مذهبی به مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: امسال نقشه‌های دشمن به برکت آگاهی و بصیرت مردم نقش بر آب شده است که امیدواریم خداوند در این شرایط آخرالزمانی همه ما را به تعبیر رهبری از سربازان جهاد عظیم تبیین قرار دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب، هیات‌های مذهبی کانون جهاد تبیین هستند، تأکید کرد: امیدواریم برنامه‌های تبیینی و روشنگری هیات‌های مذهبی نه تنها در ماه محرم و صفر بلکه در طول سال پابرجا بماند.

کد خبر 1727442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha