صبر و ایستادگی سرمایه زندگی خانواده های شهدا/ دفاع از آرمان‌های شهدا وظیفه‌ همگانی است

حجت الاسلام معزی گفت: خانواده‌های شهدا رنج و سختی زیادی کشیدند، با صبر و مقاومت زندگی کردند و حالا این صبر و ایستادگی سرمایه زندگی و هستی آنها شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی امروز (شنبه ۱۵ مهر) در دیدار با خانواده شهید امدادگر محمدحسین احمدی با اشاره به خدایی بودن کار شهدا، گفت: اخلاص در عمل رمز عمده پیروزی انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر افزود: مردم ایران اسلامی‌به تقوا الهی مسلح بودند و این موضوع ما را از دیگر کشورهایی که امکانات جنگی بیشتری داشتند متمایز می‌کرد.

وی با اشاره به آیه إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْإِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ ، ادامه داد: در واقع وقتی که هدف رضایت پروردگار باشد، خداوند ما را یاری خواهد کرد.

حجت‌الاسلام معزی با اشاره به موفقیت‌های کشور پس از انقلاب، افزود: در ابتدای انقلاب مردم در روستاها زندگی خوبی نداشتند اما اکنون همه روستاها آباد شدند و این در حالی است که جمعیت کشور به نسبت ۴۰ سال پیش دو برابر شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا رنج و سختی زیادی کشیدند، بسیاری از زنان در سنین جوانی همسرشان را از دست دادند و با صبر و مقاومت زندگی کردند و حالا این صبر و ایستادگی سرمایه زندگی و هستی آن‌ها شده است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: شهدا افتخار ما هستند ما به شهدای هلال احمر افتخار می‌کنیم و امیدواریم از شفاعت آنها برخوردار شویم.

وی گفت: شهدا دارای خصوصیات اخلاقی بی‌شماری هستند که باید به نسل معاصر شخصیت‌ کم‌نظیر آنان به خوبی معرفی شود.

حجت‌الاسلام‌ معزی افزود: شهدا با شجاعت از انقلاب دفاع کردند. امروز نیز دفاع از آرمان‌های شهدا وظیفه‌ همگانی است و باید تمام توان خود را در این زمینه به کار بگیریم.

در این دیدار بخشی از خاطرات شهید و فرازهایی از وصیت‌نامه شهید به ویژه در اطاعت از ولایت فقیه مرور شد.

کد خبر 1727474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha