بسیج ادارات و کارمندان محور تعامل و ارتقاء توانمندی جامعه کارمندی است

شعبانی گفت: بسیج ادارات و کارمندان محور تعامل و ارتقاء توانمندی جامعه کارمندان است و باید در راستای توسعه با تعامل همه جانبه وارد کار شد.

سرهنگ مجیدرضا شعبانی - مسئول بسیج ادارات و کارمندان دولت مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران از برگزاری  آیین معارفه فرمانده بسیج اداره تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد و گفت: بسیج ادارات و کارمندان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار بسیج محور تعامل و همکاری نخبگان این قشر با مدیران و مسئولان در راستای تحول، تعالی و ارتقاء توانمندی جامعه کارمندان کشور است.

وی با اشاره به کارکردهای سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص قطعیت و فوریت جهاد تبیین اظهار کرد: مهمترین وظیفه ما در شرایط فعلی جامعه جهاد تبیین است.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان دولت مازندران افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای پاسداری از ارزش‌های دینی تلاش می‌کند و در این برهه سازمان تبلیغات اسلامی بایستی سازمان تبلیغات اسلامی و انقلابی باشد. 

به گفته شعبانی، تلاش برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلابی و دینی و در دستور کار قرار دادن جهاد تبیین مورد تاکید رهبری مهمترین وظیفه ما در شرایط فعلی جامعه است.

بسیج ادارات و کارمندان محور تعامل و ارتقاء توانمندی جامعه کارمندی است

وی یادآور شد: حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مازندران هم در مراسم تودیع و معارفه مسئول فرمانده بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) تبلیغات اسلامی مازندران نعمت ولایت را گوهر شب چراغ دانست و گفت: احیای امر ولایت ولی امر بسیار مهمی است و طبق فرمایش امام رضا(ع) اگر محاسن و زیبایی‌های دین برای مردم مشخص شود، اثرگذاری آن مشخص بوده و خداوند به تلاش‌های مردم نتیجه می‌دهد.

به گزارش شبستان، در این مراسم با قدردانی از تلاش سید کریم صادق نیا ، محمد رضا فلاح نیا به عنوان فرمانده جدید بسیج پایگاه حضرت ابوالفضل عباس (ع) تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد.

کد خبر 1727651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha