طوفان الاقصی نتیجه سال‌ها ظلم و ستم صهیونیست‌ها به بشریت است

عزیزی در واکنش به اتفاقات اخیر در سرزمین های اشغالی گفت: طوفان الاقصی نتیجه سالها ظلم و ستم صهیونیست ها و مکافات عمل آنها در این سالها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، ابراهیم عزیزی با اشاره به طوفان الاقصی و جبهه مقاومت در روزهای اخیر علیه رژیم غاصب صهیونیستی به خبرنگاران گفت: این رژیم کودک کش و بی رحم مسبب بسیاری از جنایت ها در طول سال های اخیر علیه بشریت بوده است که با حمایت نظام سلطه هیچ حد و مرزی برای خود نمی شناخت اما با ضربه محکمی که از سوی جبهه مقاومت دریافت کرد متوجه شد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب «دوران بزن و در رو» گذشته است.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صهیونیست ها در این حملات به گونه ای غافلگیر شدند که در طول سال های اخیر کم نظیر بود و این مساله قدرت جبهه مقاومت را بیش از پیش به رخ آنها کشید.

وی ذلالت امروز صهیونیست ها را به نوعی تحقق وعده الهی در قرآن عنوان کرد و اظهار داشت: خداوند در نصح صریح خود به سستی خانه عنکبوتی ظالمان اشاره کرده است و به تحقق وعده الهی و پیروزی مومنان بشارت داده است.

عزیزی با اشاره به لاف و گزافه صهیونیست ها در سال های اخیر نیز بیان داشت: طوفان الاقصا نشان داد که گنبد به ظاهر آهنین صهیونیست ها تنها یک بزرگ نمایی رسانه ای بوده و در رویارویی حقیقی هیچ قدرتی ندارد.

وی افزود: این تحرکات ضمن شکست کامل اطلاعاتی و امنیتی  این رژیم جعلی، نشان داد که زوال صهیونیست ها بیش از پیش سرعت گرفته  است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پایان نیز گفت: جنایاتی که این رژیم کودک کش و جعلی علیه بشریت به ویژه فلسطینی ها انجام داده بی شمار است که انتظار داریم مجامع بین المللی و حقوق بشری همان گونه که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، این جنایات را محکوم و سران فاسد این رژیم را به سزای اعمال خود برسانند.
 

کد خبر 1727682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha