لزوم راه اندازی اورژانس رسانه ای در خراسان جنوبی

فرخنده گفت: در خراسان جنوبی نیازمند تشکیل اورژانس رسانه ای با همکاری و عضویت نهادهای مختلف هستیم تا روایت اول هر حادثه و رویدادی را خبرنگاران بازگو کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری استان و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر امروز دوشنبه (۱۷ مهر) به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی استان دیدار و گفتگو کردند.

علی فرخنده در این دیدار با قدردانی از زحمات فراجا در استان خراسان جنوبی، به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت در کشور است اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی با مهربانی مقتدر خود برای دشمنان یاس و ناامیدی تولید می کند و برای انقلابی ها خرسندی و امید به دنبال دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی: جنبه مهربانی همراه با اقتدارِ نیروهای سبزپوش فراجا امید دهنده برای مردم و خیرخواهان نظام است، نیروی انتظامی از مرزهای امنیت گرفته تا مرزهای سلامت و اخلاقی و امنیت اجتماعی و در سفر تا سفره مردم و مبارزه قاچاق کالا اقدامات موثری انجام می دهند که نتیجه آن امنیت و آسایش برای مردم است.

وی گفت: اگر در چهار لایه اجتماع، سیاست، فرهنگ و امنیت به نحو احسن برنامه ریزی درستی داشته باشیم در حوزه آسیب های اجتماعی، امنیتی و سیاسی مشکلی نخواهیم داشت لذا نیازمند هم افزایی همه دستگاه ها هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در استان خراسان جنوبی که یک تکه از پازل کشور است نیازمند تشکیل اورژانس رسانه ای هستیم؛ امروز برنامه ریزی دشمن را در پرداختن به روایت اول هر حادثه ای داریم، لذا نباید بگذاریم دشمن ذهن ها را به سمت و سوی دیگر مهندسی کند.

کد خبر 1727684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha