برخورداری ۶۳ روستای محروم از راه مناسب آسفالته

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: امسال ۶۳ روستای محروم این شهرستان در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه از آسفالت مناسب راه روستایی برخوردار شدند.

براتعلی احمدی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در این راستا، ۱۳۰ هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی از محل اعتبارات قیر مشارکتی دو سال گذشته معادل ۲۴۰ میلیارد ریال برای ۶۳ روستای محروم شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به افتتاح آسفالت معابر روستای زیدر از توابع بخش قوشخانه خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار دولت سیزدهم در توسعه مناطق روستایی پروژه های عمرانی خوبی در سطح روستاهای شهرستان اجرا شده و در دست اجرا است.

احمدی عنوان کرد: امسال ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی در قالب اجرای طرح های مختلف عمرانی روستایی شامل احداث پل، زیرسازی و روسازی معابر، اجرای دیوار ساحلی، سنگفرش معابر و غیره جذب شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان  با بیان اینکه روستاهایی که با قیر رایگان آسفالت شده است تاکنون از آسفالت برخودار نبوده اند بیان کرد: دهیارانی که دارای طرح هادی هستند باید براساس قوانین موجود برای گرفتن سهمیه قیر رایگان اقدام کنند.

احمدی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده معابر اصلی روستاهای پرجمعیت و دارای طرح هادی که بالای ۲۰ خانوار می باشند آسفالت می شود.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سه حوزه عمران روستایی، مسکن شهری و بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی فعالیت می‌کند که در جهت خدمات رسانی بهتر به مردم تمامی طرح ها به نوبت اجرا می شود.

به گفته وی ۱۳۷ روستای بالای ۲۰ خانوار شیروان مشمول طرح هادی هستند که تاکنون در تمامی روستاها انجام شده است.

هم اکنون ۶۸ هزار نفر در قالب ۱۸ هزار خانوار در روستاهای شیروان سکونت دارند.

کد خبر 1727750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha