نشاندن لبخند بر لبان ۳۰۰ کودک کار در میهمانی آرزوها 

گروهی از خیرین در هفته کودک با برگزاری جشنی به مناسبت هفته کودک  ۳۰۰ کودک کار را به ضیافتی پر از شادی بردند و تلاش کردند هر یک آرزوی یکی از کودکان را برآورده سازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد؛ شب گذشته و در میانه هفته کودک یک مهمانی متفاوت در یکی از باغ تالار های حاشیه شهر مشهد برپا بود. میهمانان کوچک این ضیافت شاد و پرمهر ۳۰۰ کودک کار بودند. ضیافتی که به همت مجتمع شوق زندگی و شهرداری منطقه سه و با میزبانی باغ تالار قصر خورشید برپا شده بود.  

مهمانی

شبی بیادماندنی برای کودکان کار مشهد

سید علی حسینی، شهردار منطقه سه مشهد درباره این برنامه به شبستان گفت: به همت مدیریت باغ تالار قصر خورشید آقای صدقی و برنامه ریزی معاونت محترم فرهنگی منطقه ۳ و حضور معاون محترم دادستان خانم دکتر عابدین زاده و مدیر کل محترم بهزیستی آقای دکتر فیروزی یک شب بیاد ماندنی برای کودکان عزیز کار رقم خورد.

وی افزود: در این شب، کودکان عزیز از بازی های فراهم شده استفاده کردند و در درخت آرزوها ، آرزوهای خودشان را نوشتند و هر یک از میهمانان عزیز ، یکی از آنها را برداشتند و قول برآورده کردن آن را دادند. خیلی جالب بود که اکثر بچه ها دوچرخه را تقاضا داشتند. البته برخی هم برای درس خواندن تبلت و موبایل را پیشنهاد داده بودند. 

شهردار منطقه سه تصریح کرد: از طرف شهرداری منطقه ۵ همه کودکان عزیز به استخر گلشن دعوت شدند و این خبر هم باعث خوشحالی آن ها شد. 

وی ادامه داد: از برنامه های فرهنگی مراسم هم می‌توان به مشاوره تخصصی اشتغال و مباحث انگیزشی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کودکان نام برد.

مهمانی

ضیافتی پر از جود و مهرورزی

عابدین زاده، مدیر مجتمع شوق زندگی نیز در این خصوص به شبستان گفت: چند وقت پیش به همت شهردار محترم منطقه ۳ جناب دکتر حسینی نشستی با مسئولین برخی تالارهای مشهد داشتیم؛ به فاصله کمی از جلسه ، مدیر محترم تالار قصر خورشید به مجتمع شوق زندگی امدند و اعلام کردند تمایل دارند تا رسالت اجتماعی خود را برای کودکان با برگزاری جشنی انجام دهند، بسیار با انگیزه و با شوق .

وی افزود: تصمیم ما برای بزرگداشت روز ملی کودک هم نشینی و دورهمی با کودکان کار و خانواده های آنها شد. بازی های متنوع، درست کردن بادبادک، مسابقه نقاشی  و درخت آرزوهای کودکان، در کنار سایر قسمت های برنامه قرار گرفت. 

مدیر مجتمع شوق زندگی ادامه داد: شب مراسم شهرداران محترم مناطق ۳ و ۵ مشهد و مدیر کل محترم بهزیستی و مددکاران و ناظرین محترم کودکان کار به همراه ۳۰۰ کودک کار در مراسم حضور یافتند. مدیریت محترم تالار و همکارانشان  برای پذیرایی و شادی  بچه ها و براوردن آرزوهای آنها سنگ تمام گذاشتند. مدیریتی که خودش مانند میزبان یک مراسم شخصی تلاش داشت تا به کودکان خوش بگذرد.

وی این برنامه را مصداق مهرورزی، ایمان و جود و بخشش دانست و تصریح کرد: هر فردی در این جلسه از درخت آرزوها سهمی برداشت و پیگیر براورده شدن آرزوی کودکی بود. هر فردی دنبال کودکی میگشت که برگه ارزوی او را برداشته و دنبال سهم خود از نعمت خدا برای براورده کردن آن ارزو بود.

شبی به یادماندنی، شبی با لبخندهای زیبای کودکان، شبی با خوشحالی بی حد کودکان، شبی با حال خوب برای انسانهای خوب که تلاش کردند یادگاری در خاطر کودکان این شهر ایجاد کنند. بی‌شک همین خوبی‌هاست که می‌ماند.

پایان پیام/

کد خبر 1727825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha