نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب و مرزهای کشور همواره در حال جانفشانی هستند

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا گفت:همه آحاد مردم تلاش و همت مرزبانان را گرامی میدارند چراکه امنیت پایدار منطقه به برکت مجاهدت مدافعان امنیت تحقق یافته است و نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب و مرزهای کشور اسلامی، همواره در حال جانفشانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، امیر سرتیپ دوم ستاد «سیروس امان اللهی» فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا به‌ مناسبت تبریک هفته فراجا و تبادل نظر و همفکری برای هم‌افزایی و هماهنگی در اجرای هر چه بهتر مأموریت‌ها با سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد احمدی» فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت و تبریک هفته فراجا از نیروهای مرزبانی به‌عنوان پیروان حقیقی راه شهدا یاد کرد و اظهار کرد: همه آحاد مردم تلاش و همت مرزبانان را گرامی میدارند چراکه امنیت پایدار منطقه به برکت مجاهدت مدافعان امنیت تحقق یافته است و نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب و مرزهای کشور اسلامی، همواره در حال جانفشانی هستند.

وی افزود: نیروهای مرزبانی با روحیه ای جهادی، معنویت و عزمی راسخ، با تمام وجود برای دفاع از کشور در حال مجاهدت هستند که این نشان از سلحشوری مرزبانان دارد.

فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش در ادامه گفت: همکاری نیروهای مسلح برای هم‌افزایی و تعامل سازنده در تامین هر چه بهتر امنیت و آرامش مردم عزیز منطقه در بالاترین سطح است و در راستای گسترش خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

اقتدار دفاعی و امنیت و آسایش امروز مردم ثمره وحدت است

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد احمدی فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در این دیدار عنوان داشت: اقتدار دفاعی و امنیت و آسایش امروز مردم ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا است.

نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب و مرزهای کشور همواره در حال جانفشانی هستند

در انتهای این دیدار فرمانده قرارگاه شمال غرب نیروی زمینی ارتش با اهداء لوح یادبود و سپاس به فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی ضمن تبریک هفته فراجا گفت: مرزبانان در تامین امنیت و حفظ حاکمیت مرزهای کشور دوشادوش سایر نیروهای مسلح همواره پرافتخار و سربلند هستند و لازم میدانیم از مجاهدت این حماسه سازان و مدافعان امنیت کشور قدردانی نمائیم.

کد خبر 1727919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha