در تمامی ملل و کشورها توسعه و رشد اقتصادی در سایه امنیت اتفاق می افتد

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت: در تمامی ملل و کشورها توسعه و رشد اقتصادی در سایه امنیت اتفاق می افتد که امروزه توسعه اقتصادی کشور و استان آذربایجان غربی نیز مرهون زحمات این عزیزان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در همایش پلیس، امنیت و اصناف ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروهای انتظامی در برقراری امنیت اجتماعی گفت: در تمامی ملل و کشورها توسعه و رشد اقتصادی در سایه امنیت اتفاق می افتد که امروزه توسعه اقتصادی کشور و استان آذربایجان غربی نیز مرهون زحمات این عزیزان می باشد.

وی افزود: جایگاه و رتبه کشورها در دنیا بر اساس رشد و توسعه اقتصادی تعیین می شود و در هیچ مملکتی توسعه و پیشرفتی در حوزه های تولید و اقتصاد رخ نمی دهد مگر در سایه امنیت و آرامش اجتماعی که ما امروزه باید امنیت و آرامش موجود در کشور را که با جانفشانی نیروهای خدوم نظامی، انتظامی و امنیتی کشور فراهم شده است را قدر بدانیم.

این مسئول ادامه داد: در استان آذربایجان غربی نزدیک ۱۴۰ هزار پروانه صنفی وجود دارد که ۳۰ درصد از پروانه های صنفی صادره طی ۲ سال اخیر انجام شده است که این یک توسعه پایدار و پویا در حوزه رشد اقتصادی استان را نشان می دهد.

سرتیپی گفت: پلیس امنیت اقتصادی فراجای استان همکاری صمیمانه و نزدیک با واحد نظارت و بازرسی صنعت، معدن وتجارت و اتاق اصناف در پیشگیری و برخورد با تخلفات اقتصادی دارد و در برخورد با مفاسد اقتصادی نقش بسزایی را ایفا می کند که مراتب سپاس و تشکر خود را از این عزیزان اعلام می دارم.

کد خبر 1727940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha