خروجی تولید محتوای دیجیتال بسیج برای مقابله با دشمن استفاده شود

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه خروجی تولید محتوای دیجیتال بسیج برای مقابله با دشمن استفاده شود، گفت: تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی از اهمیت ویژه برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، در جلسه هماهنگی تولید محتوای محتوای دیجیتال بسیج با موضوع نماز و مهدویت با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرم آباد اظهارداشت: خروجی‌های این رویداد باید برای مقابله با دشمن استفاده شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان افزود: در این حوزه باید با تمام توان و ظرفیت فکری و توجه به مسائل روز و شبهاتی که دشمن ایجاد می‌کند، فعالیت شود.

وی گفت: شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوا نماز و مهدویت، بهره‌گیری از کار گروهی و تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی از مهم‌ترین اهداف برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان لرستان است.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه در بحث نماز و مهدویت ظرفیت‌های زیادی برای کار وجود دارد که می‌توان به نظام اداری و همچنین آموزش و پرورش اشاره کرد، گفت: در مدرسه باید سرمایه‌گذاری خاص داشته باشیم.

وی به اهمیت نقش والدین در تربیت دینی فرزندان اشاره کرد و ادامه داد: تأسی به والدین در آموزش و انگیزه دادن برای نماز نقش اساسی دارد.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه ذات انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: پرچم انقلاب اسلامی با این نگاه برخواسته که از ارزش بالایی برخوردار است.

کد خبر 1727943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha