اعلام بسیج عمومی در روز جمعه برای طوفان الاقصی

جنبش حماس، روز جمعه را روز بسیج عمومی برای «طوفان الاقصی» اعلام و از ملت فلسطین خواست تا با اشغالگران در هر مکانی درگیر شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز(سه شنبه 18 مهر) در بیانیه ای اعلام کرد: ما از جوانان انقلابی در سراسر کرانه باختری و روز قدس می خواهیم تا با جمیعت خروشان بیرون بیایند و با سربازان اشغالگر صهیونیستی در هر مکانی درگیر شوند.

حماس در این بیانیه بر وحدت تعیین سرنوشت و مسیر به سمت قدس و الاقصی و آزادی آنها از لوث وجود اشغالگران فاشیست تاکید کرد.

این جنبش خطاب به ساکنان داخل سرزمین اشغالی سال 48، گفت: امروز، روز شما، برای تجمع و حضور و اتحاد در مسجد الاقصی است تا با مردم تان در غزه و کرانه باختری متحد شوید.

براساس این بیانیه، مقاومت فلسطین و در رأس آن گردان عزالدین قسام، در دفاع از این سرزمین و قدس و مسجد الاقصی تصویر شگفت انگیز از حماسه‌ قهرمانی و جانفشانی دربرابر اشغالگران اسرائیل و دفاع از کرامت آزادگان فلسطین و پیروزی اسرای مرد و زن آزاده و سرافرازمان را به نیابت از همه ملت ترسیم می کند.

حماس همه آزادگان جهان را به همبستگی  با ملت فلسطین و مقاومت آن فراخواند و اعلام کرد: روز جمعه (21 مهر 1402)، روز اجتماع و بسیج برای حمایت و مشارکت از طوفان الاقصی است.  

کد خبر 1727979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha