پرداخت ۸ میلیارد ریال هزینه اجاره خانه به نیازمندان خراسان‌جنوبی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال بیش از هشت میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال بلاعوض در قالب اجاره بهاء به ۱۲۶۸ خانوار مددجو پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، قائم عبداللهی امروز (22 مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور کاهش نگرانی‌ها و کمک به رفع مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت امداد، افزون بر پرداخت اجاره بها از ابتدای امسال تعداد ۶۲۱ نفر با مبلغ ۲۹۶ میلیارد ریال برای تسهیلات ودیعه مسکن به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا به ۲۹۲ خانواده مددجو تسهیلات قرض الحسنه از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت و منابع بانکی به مبلغ ۱۴۰ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان تصریح کرد: یکی از نیازهای مهم خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد داشتن مسکن مناسب است تا بستر زندگی آرام برای خانواده مددجو تأمین شود.

عبداللهی در ادامه با تاکید بر اینکه وضعیت تأمین هزینه های ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان یکی از اولویت های این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانواده هاست، افزود: هر ساله تعدادی از مددجویان با بهره‌مندی از حمایت خیران و نیکوکاران و با ارائه بسته های حمایتی کمیته‌امداد، صاحبخانه شده و یکی از دغدغه‌های اساسی آنها برطرف می‌شود.

کد خبر 1728018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha