با احیا راه شهیدان، دشمن در اهداف خود ناکام خواهد ماند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: با زنده نگه داشتن یاد و راه شهیدان و برگزاری یادواره شهدا قطعا دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.

سلیمان آذری، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی در خصوص برگزاری یادواره شهدای بلغان این شهرستان و اهمیت این یادواره ها اظهارکرد: دشمن جنگ را در چهار لایه جنگ روانی، محدودسازی، محروم سازی و نیروی نظامی دنبال می کند.

وی ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه اینگونه برنامه ها خاطرنشان کرد: جهت برگزاری یادواره نکته حائز اهمیت، تشکیل ستاد و ایجاد کمیته های پشتیبانی، اطلاع رسانی، فرهنگی و تبلیغاتی است که این مهم کمک شایانی به نظم و تأثیر گذاری مراسم خواهد نمود.

 آذری عنوان کرد: باید در برگزاری این مراسم از طرح ها و تجربه های موفق در یادواره ها و مراسمات استفاده و همچنین از پرده نویسی ها به عنوان نوعی انتقال فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت بهره گیری شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان بیان کرد: یادواره شهدا درس ها و نکات کلیدی و مهمی برای تمام عموم خصوصا نسل جوان دارد که ناگفته های دورن دفاع مقدس، رشادت ها، دلاورمردی ها، فداکاری ها و ایثارگری های شهدا باید بیان شود و نسل جوان با آن آشنا و آگاه شوند و آنان را الگوی خود قرار دهند.

آذری اضافه کرد: در این برهه از زمان که دشمن از طریق فضای مجازی جوانان را نوک حمله خود قرار داده همه موظف هستیم با انتقال و دستاوردهای انقلاب اسلامی طی بیش از چهل سال و بیان آن به جوانان راه صحیح را به آنان نشان داده و آنان را بصیرتر و آگاه تر از گذشته کنیم، گرچه که جوانان پی به اهداف شوم و پلید دشمنان برده ولی باز هم نیاز به برنامه ریزی بیشتر در این زمینه هستیم.

کد خبر 1728027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha