نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس ساری|نمازگزاران جمعه در حمایت از غزه راهپیمایی می کنند

حجت الاسلام اصغری گفت: مردم شریف ساری همانند سایر هموطنان با حضور در راهپیمایی بعد از نمازجمعه ۲۱مهر ماه جاری، حمایت قاطع خود را از مردم بی دفاع فلسطین به ویژه مردم مظلوم غزه اعلام خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در جلسه ستاد بزرگداشت روز سیزده آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) مرکز مازندران «ساری» ضمن تحسین حرکت فلسطینیان برای انجام عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی با این عملیات درهم شکست.

نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس ساری|نمازگزاران جمعه در حمایت از غزه راهپیمایی می کنند

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی ضربه نظامی سنگینی برای رژیم کودک کش اسرائیل بود، گفت: همچنین کشتار مردم بیگناه و مظلوم فلسطین(غزه) که به اذعان صهیونیست ها ۵برابر جنگ سی و سه روزه بمباران بر سر مردم غزه داشتند را محکوم خواهیم کرد و روز جمعه ۲۱مهر ماه جاری برای اعلام انزجار از این حرکت شنیع صهیونیست ها، راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه خواهیم داشت.

حجت الاسلام اصغری در ادامه به راهپیمایی خانوادگی مردم شریف مازندران در یوم الله سیزده آبان سال گذشته با وجود هجمه های استکبار و ضد انقلاب اشاره کرد و افزود: قدردان حضور بابصیرت مردم ولایت مدار این خطه از شمال کشور در راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی هستیم.

وی ضمن دعوت از مردم شریف استان مازندران به ویژه مردم انقلابی ساری برای حضور در راهپیمایی ۱۳آبان امسال، گفت: امید است امسال نیز همانند سال گذشته خانواده ها با همراهی دانش آموزان و دانشجویان خود در این راهپیمایی حاضری بزنند.

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه استکبار در قرآن کریم با مصادیق مختلف از جمله گروه های بدخواه و مبارز حق که در جهت حفظ منافع خود با مستکبرین عالم جنگ می کنند اشاره شده است، ادامه داد: ایستادگی در مقابل استکبار نیازمند قوی شدن در ابعاد مختلف از جمله علمی، نظامی و ... است.

وی برلزوم بازخوانی اهداف نام گذاری یوم الله ۱۳ آبان تاکید کرد و خواستار  تشریح و تبیین نقش بی بدیل دانش آموزان در استکبار ستیزی و شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: کارگروه رسانه با محوریت صدا وسیما، کارگروه دانش آموزی با محوریت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و ۲، کارگروه تولید محتوا با محوریت تبلیغات اسلامی، کارگروه پشتیبانی با محوریت صمت، کارگروه اجرای مراسم با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کارگروه مشارکت با محوریت سپاه کربلا برای بزرگداشت روز سیزده آبان برنامه ریزی خواهند داشت تا با همکاری سایر نهادها و سازمان و دستگاه های اجرایی استان در سراسر مازندران برگزار شود.

وی از نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس خبر داد و یادآورشد: مراسم بزرگداشت سیزدهم آبان روز ۱۲آبان در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار می شود.

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه ساری ۲هزار دانش آموز دارد و باید برای حضور این قشر اثرگذار در راهپیمایی سیزده آبان برنامه ریزی شود، برلزوم تبلیغات محیطی با محوریت روز ملی استکبار ستیزی تاکید کرد.

کد خبر 1728058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha