کانون ها و کتابخانه های مساجد چهارمحال و بختیاری تجهیز می شوند

مظاهری از تجهیز کانون‌های فرهنگی هنری و کتابخانه های مساجد به مناسبت ۱۹ مهرماه خبرداد و گفت: مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای تجهیز کانون ها و کتابخانه های مساجد استان در نظر گرفته شده است.

محمدرضا مظاهری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای تجهیز کانون های فرهن گی   هنری و کتابخانه های مساجد استان در نظر گرفته شده است.
مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این مبلغ از محل منابع برنامه، بودجه استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین شده است.
وی ابرازکرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و بازدیدهای انجام شده تعداد ۳۰ باب از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری تجهیز می شوند.
مظاهری تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در طول سال برنامه‌های فرهنگی هنری متعددی در بخش های مختلف از جمله طرح ملی اوقات فراغت، برنامه های ورزشی، مذهبی، توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی بین عزتمندان و... برگزار می کنند.
فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع روحانیون خراسان شمالی در ۱۹ مهرماه ۱۳۹۱ بشرح زیر است:
«من سفارش‌کنم که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید، البته با همکاری بسیج، این کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را مؤثر کنید، برایش کار کنید، بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیاز آن جوانی است که آنجا حضور پیدا می‌کند فراهم کنید، مطالعه کنید. خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانون‌های فرهنگی، هنری بروید و پذیرای جوان باشید. با روی خوش هم پذیرا باشید؛ با سماحت، با مدارا»
کد خبر 1728115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha