خدمت رسانی، رفع محرومیت و پیشرفت کشور در دستور کار نظام قرار دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ضمن تاکید بر اینکه تحقق خدمت رسانی، رفع محرومیت و رشد و پیشرفت کشور در دستور کار نظام قرار دارد، گفت: ملت ایران طبق فرموده مقام معظم رهبری قله‌ها را فتح کرده و انشالله تمدن سازی را نیز فتح خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «غلامرضا سلیمانی» امروز (19 مهر ماه) در آئین افتتاح و بهره‌برداری از ۱۰۱ طرح آبرسانی روستایی در استان کهگیلویه بویراحمد انقلاب اسلامی را سرآغاز یک تحول بزرگ در تاریخ بشری دانست و اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری پیامبر گونه امام راحل (ره) و میدان داری مردم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور انقلاب اسلامی ایران را یک نقطه عطف برای دنیا دانست و گفت: با آغاز دوره انقلاب اسلامی مرحله تحقق انقلاب، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی باید شکل بگیرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی و شکل‌گیری عبرت آموز بود، ادامه داد: این انقلاب از همان روز اول رو به جلو حرکت کرده و ملت بصیر و ولایتمدار ایران نیز رو به ترقی و پیشرفت بوده و هستند.

سردار سلیمانی به پیشرفت اعجاب انگیز جوانان این مرز و بوم در زمینه رشد علمی، نانو تکنولوژی، پزشکی، قدرت دفاعی، افزایش تعداد دانشجویان و ... اشاره کرد و یادآور شد: اگر به صورت جهادی فعالیت داشته، از امکانات به بهترین نحو استفاده و جبهه‌ای برای حل مشکلات تشکیل می‌شد، شرایط رشد و پیشرفت مناسب‌تر می‌شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ضمن تاکید بر اینکه تحقق خدمت رسانی، رفع محرومیت و رشد و پیشرفت کشور در دستور کار نظام قرار دارد، تاکید کرد: ملت ایران طبق فرموده مقام معظم رهبری قله‌ها را فتح کرده و انشالله تمدن سازی را نیز فتح خواهیم کرد.

وی گذر مسیر موفقیت ملت ایران را از آموزش و پرورش دانست و گفت: در این راستا توجه به اردوهای راهیان نور و پیشرفت آبادانی، و همچنین اردوهای جهادی برای ساخت مدارس در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1728116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha