طوفان الاقصی ، بیانگر ناکامی و زبونی دشمنان است

قربانی گفت:طوفان الاقصی بیانگر ناکامی و زبونی دشمنان است که هر روز و هر لحظه در حال افزایش بوده و تمام متجاوزان و ظالمان باید بدانند که مسلمانان جهان با اتحاد و دست در دست یکدیگر نفس دشمنانشان را بریده و توان حیات و استمرار ظلم و حکمرانی پلیدانه را از آن‌ها خواهند گرفت.

علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به انجام عملیات «طوفان الاقصی» علیه اشغالگران طی ۵۰ سال گذشته،گفت: این عملیات صهیونیست‌ها را دچار سردرگمی و دچار یک غافلگیری راهبردی نموده است.

فرماندار سنقروکلیایی افزود:عملیات  طوفان الاقصی یک عملیات راهبردی است و پیام بسیار حائز اهمیت این پیروزی این است که تمام ظالمین و ستمگران دنیا و علی الخصوص رژیم اشغالگر صهیونیست بداند که ظلم پایدار نیست ظلم از بین رفتنی است.

وی خاطر نشان کرد: این «طوفان الاقصی» نشانه‌های بسیار امید بخشی است ان‌شاءالله برای یک فتح عظیم بنام آزادسازی قدس شریف و استقرار کامل مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین که در همان منطقه باشد.

قربانی خاطر نشان کرد: پیام این فتح برای همه آزادی خواهان است که در واقع دنبال حقانیت هستند و پیام دیگری برای همه ظالمان و ستمگران است که دست از ظلم و جنایت بردارند.

فرماندار سنقر و کلیایی اظهار کرد: عملیات ترکیبی و غرور آفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رساند و حرکت توفنده طوفان الاقصی، محصول خشم مقدسی است که دشمن صهیونیستی نسبت به خود در ملت تحت ستم فلسطین کاشته و اکنون باید درو کند.

وی تاکید کرد: پیروزی قطعی از آن جبهه مقاومت است و رسوایی، شکست و اضمحلال برای لکه ننگین تاریخ یعنی رژیم غاصب صهیونیست است.

کد خبر 1728140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha