مردم سیستان و بلوچستان به معنای واقعی وفادار به نظام و انقلاب هستند

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت : مردم سیستان و بلوچستان به معنای واقعی وفادار به نظام و انقلاب هستند.

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه ؛ حجت الاسلام  عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.   
وی در این بازدید ابتدا از نقطه صفر مرزی ، پایگاه های سراوان و ایرانشهر بازدید کرد و ضمن دیدار و گفت و گو با رزمندگان مستقر در مرزهای جنوب شرق کشور؛ آمادگی دفاعی و معنوی آن ها را مطلوب ارزیابی کرد.   
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان ، استاندار ، اعضای شورای تامین استان، مولوی ها و سران طوائف در ایرانشهر، مولوی ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان و حضور در جلسه قرارگاه عملیاتی شهید سجاد ، حضور در محل زندگی مقام معظم رهبری در ایرانشهر ، بازدید از بیمارستان نبی اکرم (صل الله علیه و آله و سلم) نیروی زمینی سپاه و بازدید میدانی از پایگاه های مرزی از دیگر برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در سپاه بود.  

نماینده ولی فقیه در سپاه سپس از توانمندی های پهپادی و هوانیروز نیرو در جنوب شرق کشور دیدن کرد .  

همچنین حجت الاسلام حاجی صادقی با  دو خانواده شهید امنیت سال گذشته ؛ خانواده شهیدان سجاد شهرکی و سردار شهید مهدی ملاشاهی دیدار و گفتگو کرد .  

حجت الاسلام حاجی صادقی در جریان این سفر با اشاره به ولایتمدار بودن مردم در خطه جنوب شرق؛ عنوان کرد : مردم سیستان و بلوچستان به معنای واقعی وفادار به نظام و انقلاب هستند و پای آرمان های نظام ایستاده‌اند

وی افزود: در این سفر آنچه مشاهده کردم آمادگی کامل،روحیه بلند،نشاط و انگیزه لازم برای دفاع از انقلاب و نظام در مقابله با هر دشمنی که بخواهد نسبت به این خاک و نسبت به این نظام و انقلاب کوچکترین تعرضی داشته باشد، بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اهمیت توجه به مردم نجیب و انقلابی سیستان و بلوچستان ؛ تصریح کرد : من سراسر وجود این مردم را وفاداری به نظام ، رهبری و آمادگی برای دفع هر نوع دشمنی دیدم.       

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: حامل پیام سلام و خدا قوت فرمانده معظم کل قوا به مردم شریف و نیروهای مسلح این منطقه به خصوص به همکاران و عزیزانمان در مجموعه سپاه پاسداران هستم.  
شایان ذکر است در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه و حجت الاسلام بارانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس نیرو ، وی را همراهی کردند.        

کد خبر 1728147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha