عملیات طوفان‌الاقصی می‌تواند سبب درهم شکستن بیش از پیش صهیونیست باشد

مدرس علوم دینی اهل سنت آذربایجان غربی گفت:عملیات طوفان‌الاقصی که می‌تواند سبب درهم شکستن بیش از پیش اسطوره ارتش شکست‌ناپذیر صهیونیستی باشد، باعث امیدواری بیش از پیش مجاهدان جبهه مقاومت شد و امید است که به زودی شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

ماموستا سید احمد کاظمی، مدرس علوم دینی اهل سنت آذربایجان غربی ، در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، با تبریک آغاز عملیات طوفان‌الاقصی فلسطینیان به مسلمانان اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرمود«به کسانی که ستمکارانه مورد جنگ و هجوم قرار می‌گیرند، به سبب آنکه به آنان ستم شده اذن جنگ داده شده و مسلماً خدا بر یاری دادن آنان توانا است.»

وی تصریح کرد: همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند با رویدادهای این ایام همه جهانیان دیدند که رژیم غاصب صهیونیستی لحظه به لحظه به مرگ خود نزدیکتر می‌شود.

امام جماعت مسجد رحمه للعالمین ویلا شهر ارومیه با بیان اینکه قیام طوفان‌الاقصی برای کل مسلمانان و مستضعفان جهان مسرت‏‌بخش است بیان کرد: پیروزی در این مرحله که در سایه ایمان، فداکاری‌ها، تدابیر دقیق و توکل به خداوند متعال به دست آمد، یکی از اتفاقات مهم و سرنوشت‌ساز در تمام نبردهای جبهه مقاومت اسلامی با رژیم جعلی‌صهیونیستی است.

سید احمد کاظمی در ادامه سخنان خود اظهارکرد : بی‌تردید دستاوردها و ارزش راهبردی با گذشت زمان نسبت به گذشته واضح‌تر می‌شوند همانگونه که قرآن کریم فرمود، گمان می‌کردند دژهایشان مانع آنها در برابر خدا خواهد بود،پس خداوند از جایی که گمان نمی‌کردند، بر آنان درآمد و وحشت را در دل‌هایشان افکند به طوری که به دست ‏خود و دست مؤمنان، خانه ‌های خود را خراب می‌کردند، پس ای صاحبان بینایی، عبرت گیرید.

ماموستا کاظمی خاطرنشان کرد: همچنین دشمن صهیونیستی گمان می‌کرد که با تکیه بر ارتش تا بن دندان مسلح خود می‌تواند به جنایات خود ادامه دهد در حالی که نمی‌دانست که به خانه عنکبوتی تکیه کرده که روز به روز فرسوده‌تر می‌شود.

وی گفت:عملیات طوفان‌الاقصی که می‌تواند سبب درهم شکستن بیش از پیش اسطوره ارتش شکست‌ناپذیر صهیونیستی باشد، باعث امیدواری بیش از پیش مجاهدان جبهه مقاومت شد و امید است که به زودی شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

کد خبر 1728282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha